DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de yurt dışındayım hocam 🙋♂
yöneticilere bölgeyi türkiyeye alın diye yalvardım.. yok ping sorunu yasarsın yok satın alımlarda sıkıntı yaşarsınız falan biton sey saydılar yapmadılar