• 20-09-2022, 19:19:11
    #1
    Herkese selamlar,

    Gümüş eloda sabit kaldık çıkamıyoruz bi türlü bi el kazan bi el kaybet troll ve afklar yüzünden.

    Yüksek elo olup duo boost girmek isteyen varsa boostlamak için pm atabilir mi ? 5leyip ekip olarak da girebiliriz,iki kişi olarak da.

    Yedek hesap mevcut gelmek isteyene vereceğim,trolleyecek kişiler lütfen uzak dursun herkesin zamanı değerlidir.

    İyi forumlar.
  • 20-09-2022, 19:19:54
    #2
    aklınızdaki rank ve fiyat nedir
  • 20-09-2022, 19:22:39
    #3
    Özelden yazdım.
  • 20-09-2022, 19:24:06
    #4
    pm hocam
  • 20-09-2022, 19:25:25
    #5
    beradiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm hocam
    yazabilirsiniz
  • 20-09-2022, 20:46:19
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    immo 3 e kadar boostum mevcuttur
    uygun fiyat ile boostlaya bilirim
    iletişime geçiyorum