Herkese selamlar,
Gümüş eloda sabit kaldık çıkamıyoruz bi türlü bi el kazan bi el kaybet troll ve afklar yüzünden.
Yüksek elo olup duo boost girmek isteyen varsa boostlamak için pm atabilir mi ? 5leyip ekip olarak da girebiliriz,iki kişi olarak da.
Yedek hesap mevcut gelmek isteyene vereceğim,trolleyecek kişiler lütfen uzak dursun herkesin zamanı değerlidir.
İyi forumlar.