• 08-02-2021, 18:04:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başlıkta gördüğünüz gibi valorant point alacak. Piyasa üstü fiyata satanlar yazmasın lütfen. Teşekkürler
  • 08-02-2021, 18:06:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ne kadarlık lazım.
  • 08-02-2021, 18:07:55
    #3
    Espinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadarlık lazım.
    Fiyatlara göre değerlendirmek istiyordum, 2500 veya 4400 veya 8400 bunların fıyatlari da önemli
  • 08-02-2021, 18:09:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ahm4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlara göre değerlendirmek istiyordum, 2500 veya 4400 veya 8400 bunların fıyatlari da önemli
    8400 350 tl hocam
  • 08-02-2021, 18:09:40
    #5
    ya dün trendyoldan aldım ucuza vp yi yükledim yarım saat sonra ban yedim mağazadayken onunla alakası var mı bilmiyorum ama ticket gönderdim cevap bekliyorum
  • 08-02-2021, 18:10:49
    #6
    cruis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya dün trendyoldan aldım ucuza vp yi yükledim yarım saat sonra ban yedim mağazadayken onunla alakası var mı bilmiyorum ama ticket gönderdim cevap bekliyorum
    Haydaaa sahte kredi kartıyla alındığından yemiş olabilirsin belki, buralardan alman daha iyi
  • 08-02-2021, 18:13:25
    #7
    2500 VP - 102TL
    4400 VP - 180
    8400 VP - 330
    Yardımcı olabiliriz
  • 08-02-2021, 18:19:09
    #8
    SercanYILDIZHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2500 VP - 102TL
    4400 VP - 180
    8400 VP - 330
    Yardımcı olabiliriz
    mesajı beğenir misiniz ileride lazım olacak sizden alayım uygunmuş fiyat
  • 08-02-2021, 18:20:01
    #9
    ahm4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haydaaa sahte kredi kartıyla alındığından yemiş olabilirsin belki, buralardan alman daha iyi
    valla bilmiyorum hocam inşallah cevap verirse yetkili birisi öğrenicez 3.parti yazılım diyorlar 3.parti yazılımdan hiç bişey yok pc de tertemiz pc sadece valorant var ne hikmetse vp'yi yükledikten sonra ban yedik hayır zaten radyant değilim immortal değilim gümüşte kendi yağımda kavruluyorum blitz.gg skorlarına bak 23 kill 10 death 25 kill 23 death sürekli aynı oynuyorum 3.parti kullansam öyle mi oynarım ? onu geç gümüş ligtemi olurum ? onuda geç bir ton skin almışım 1000 lirayı geçik neden alayım hile açıcaksam yani ? bu vanguard kafayı yedi artık önüne gelen oto ban atıyor ticketlerede cevap vermiyorlar inşallah çöp olmaz paralarımız