Haydaaa sahte kredi kartıyla alındığından yemiş olabilirsin belki, buralardan alman daha iyi
valla bilmiyorum hocam inşallah cevap verirse yetkili birisi öğrenicez 3.parti yazılım diyorlar 3.parti yazılımdan hiç bişey yok pc de tertemiz pc sadece valorant var ne hikmetse vp'yi yükledikten sonra ban yedik hayır zaten radyant değilim immortal değilim gümüşte kendi yağımda kavruluyorum blitz.gg skorlarına bak 23 kill 10 death 25 kill 23 death sürekli aynı oynuyorum 3.parti kullansam öyle mi oynarım ? onu geç gümüş ligtemi olurum ? onuda geç bir ton skin almışım 1000 lirayı geçik neden alayım hile açıcaksam yani ? bu vanguard kafayı yedi artık önüne gelen oto ban atıyor ticketlerede cevap vermiyorlar inşallah çöp olmaz paralarımız