• 16-06-2026, 14:59:23
    #1
    @Taskin4531; hocam valla ancak böyle ulaşabiliriz galiba bot teslimi yapacaktiniz wp den bakmıyorsunuz aradık açmadıniz r10 PM attık görmediniz galiba bunuda görürsünüz heralde 🤣 size zahmet teslim işini yapalım

    @Taskin4531; geriye mektup ve e devlet kaldı ulaşmak için 😁
  • 16-06-2026, 15:47:30
    #2
    Durun hocam ai patladı (!)
    Ticaret puanlarını görünce ben bile ümidi kestim valla hocam inşallah alırsınız iade.
  • 16-06-2026, 21:28:53
    #3
    VisionsMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durun hocam ai patladı (!)
    Ticaret puanlarını görünce ben bile ümidi kestim valla hocam inşallah alırsınız iade.
    Şaka koktu. Arkadaş ile iletişimdeyiz zaten sorun ikimizde hastaneyle uğraşıyoruz
  • 16-06-2026, 22:00:19
    #4
    Taskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka koktu. Arkadaş ile iletişimdeyiz zaten sorun ikimizde hastaneyle uğraşıyoruz
    Herhangi bir sorun yok sadece çevrimiçi gördüm ulaşmak için yaptım