@Taskin4531; hocam valla ancak böyle ulaşabiliriz galiba bot teslimi yapacaktiniz wp den bakmıyorsunuz aradık açmadıniz r10 PM attık görmediniz galiba bunuda görürsünüz heralde 🤣 size zahmet teslim işini yapalım
@Taskin4531; geriye mektup ve e devlet kaldı ulaşmak için 😁