Taskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka koktu. Arkadaş ile iletişimdeyiz zaten sorun ikimizde hastaneyle uğraşıyoruz
Herhangi bir sorun yok sadece çevrimiçi gördüm ulaşmak için yaptım