Merhabalar.
Mevcut kullanıcı adım olan rahmimoon muhtemelen bugün içinde ismimin baş harfleri olan RMA olarak değişecektir.
Ayrıca işlerimi daha rahat idare edebilmek ve premium özelliklerden yararlanmak için 1 yıllık platin üyeliğe geçmiş bulunuyorum.
Daha önce iş yaptığım, tanıyan tanımayan tüm R10 ailesine duyurulur 📢
Kullanıcı Adım Değişiyor
24
●600
- 08-11-2025, 12:57:44@Coşkun Çetin; hocama dün gece PM gönderdim.MilRH; adlı üyeden alıntı:
İlk başvuran alır diye düşünüyorum.
Üzmeyin beni 😭 - 08-11-2025, 12:59:47Şaka yapıyorum hocam hayırlı olsun tekrardan.rahmimoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle