Merhabalar.
Mevcut kullanıcı adım olan rahmimoon muhtemelen bugün içinde ismimin baş harfleri olan RMA olarak değişecektir.
Ayrıca işlerimi daha rahat idare edebilmek ve premium özelliklerden yararlanmak için 1 yıllık platin üyeliğe geçmiş bulunuyorum.
Daha önce iş yaptığım, tanıyan tanımayan tüm R10 ailesine duyurulur 📢