MilRH; adlı üyeden alıntı:
RMA ismi iyimiş hocam siz yapmadan alayım
@Coşkun Çetin; hocama dün gece PM gönderdim.

İlk başvuran alır diye düşünüyorum.

Üzmeyin beni 😭