Umarim biter, dunyadaki en zor seylerden biri TR'de asker olmak, hele acimasiz, egolu komutanlar varsa... Yazik susuzluktan olen askerlerimiz, zehirlenen askerlerimiz neler neler. Sag ciktigika dua ediyorum askerlikten. Merak etmeyin bir sekilde geciyor, emirlere uyun, kimseye bulasmayin yeter.
Geçer tabi geçmeyen güzel ya da zor gün olur mu? Hepsi geçer.
Ha, bazıları deler geçer bazıları keyifli geçer.
Umarım sizinki iyi geçer.
Benim askerliğim bittiğinde İtalya açıklarındaydık gemide.
Normalde terhisim olduğunda Türkiye'de limanda olacaktık ama görev süresi uzatılınca beni helikopterle Marmaris'e bırakmışlardı.
Kaç erbaşa helikopterle servis çekilmiştir diye eğleniyoruz kendimizce.
Şafak doğan güneş olduğunda değil askerliğin güzel anılarını +10 yıl sonra gülerek hatırlıyorsunuz.