Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha cok var hocam be
Bizde öyle diyorduk gidip geleli 6 sene olmuş : ) takma kafana o zaman hiç geçmez. Uğraşacak şeyler bul, spor yap kitap oku vs..

https://www.r10.net/off-topic/175114...oscakalin.html