Umarim biter, dunyadaki en zor seylerden biri TR'de asker olmak, hele acimasiz, egolu komutanlar varsa... Yazik susuzluktan olen askerlerimiz, zehirlenen askerlerimiz neler neler. Sag ciktigika dua ediyorum askerlikten. Merak etmeyin bir sekilde geciyor, emirlere uyun, kimseye bulasmayin yeter.