• 03-09-2025, 03:38:26
    #10
    Şafak 94 hızlı geçer
    Ama beni 11 gün fazladan tuttular.
    Hiç geçmiyordu o 11 gün

    Geçer, merak etmeyin.
    Hayırlı tezkereler.
    Cemi askerimizi ve vatan evlatlarını Allah korusun. Amin.
  • 03-09-2025, 03:39:41
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha cok var hocam be
    Bizde öyle diyorduk gidip geleli 6 sene olmuş : ) takma kafana o zaman hiç geçmez. Uğraşacak şeyler bul, spor yap kitap oku vs..

    https://www.r10.net/off-topic/175114...oscakalin.html
  • 03-09-2025, 03:54:17
    #12
    Umarim biter, dunyadaki en zor seylerden biri TR'de asker olmak, hele acimasiz, egolu komutanlar varsa... Yazik susuzluktan olen askerlerimiz, zehirlenen askerlerimiz neler neler. Sag ciktigika dua ediyorum askerlikten. Merak etmeyin bir sekilde geciyor, emirlere uyun, kimseye bulasmayin yeter.
  • 03-09-2025, 03:56:38
    #13
    Selam olsun,

    Geçer tabi geçmeyen güzel ya da zor gün olur mu? Hepsi geçer.
    Ha, bazıları deler geçer bazıları keyifli geçer.
    Umarım sizinki iyi geçer.

    Benim askerliğim bittiğinde İtalya açıklarındaydık gemide.
    Normalde terhisim olduğunda Türkiye'de limanda olacaktık ama görev süresi uzatılınca beni helikopterle Marmaris'e bırakmışlardı.
    Kaç erbaşa helikopterle servis çekilmiştir diye eğleniyoruz kendimizce.

    Şafak doğan güneş olduğunda değil askerliğin güzel anılarını +10 yıl sonra gülerek hatırlıyorsunuz.
  • 03-09-2025, 04:10:19
    #14
    Bitiyor bitiyor tadını çıkartmaya bak

    Konuyu açtığımda atarsa 28 diyormuşum
    https://www.r10.net/uye-ozel/3307356...si-yaptik.html
  • 03-09-2025, 04:57:05
    #15
    Bitince bir süre sonra özlüyor insan o ortamda bir daha bulanamayacaksın. Şansın varken tadını çıkar
    • onurCC
    onurCC bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-09-2025, 05:00:13
    #16
    Biz arkadaşla oparasyondayken bizim askerlik bitermi demişti 30 sene oldu kardeşim ömür bitti
    Allah'a emanet kardeşim
  • 03-09-2025, 05:01:58
    #17
    ben 120'yken şafağımı soruyorlardı 120 diyince tc kimlik sormadım oğlum şafak kaç diyorlardı çatır çatır bitiyor plakaya düştükten sonra anlamıyosun bile
  • 03-09-2025, 06:17:48
    #18
    365 günü devirmişim senin 6 ay çabuk biter