• 11-04-2025, 14:34:28
    #10
    Dopamin bağımlısı olmuş, çektiği krediler ile de yüksek ihtimal bıçak ak felan alıyordur.
    Birlikte çalışıp yol kat edebileceği arkadaşlar edinsin, yanındaki kişiler oyun oynamaya zorluyordur onu.
  • 11-04-2025, 14:49:25
    #11
    Benimde bu yaşlarda çalışmaya pek hevesli olmayan tanıdığım bir sürü kişi var . Sanki yaş skalası +5 sene artmış gibi. İş hayatına atilma yaşı 18 iken 23-24-25 olmuş gibi. İş bul düzen kur derken evlilik +30 olmuş gibi . Bence normalleşiyor artık bu düzen. Kredi çekip ödememe başka mesele.
  • 11-04-2025, 15:05:16
    #12
    Bence eğer tanıdığınız falan varsa ufaktan bir işte çalışmasına yardımcı olabilirsiniz . Dışarda bir işe başlayıp iş hayatına atılınca fikri değişebilir bende gencim 24 yaşındayım biraz daha onu anlayabildiğimi düşünüyorum .Ona kızmak yerine biraz bazı şeylere destek olmak belki fikrini değiştirebilir diye düşünüyorum. Beraber bir şeyler yapmaya çalışırsanız ona örnek olursanız ,iş hayatına atılması daha kolay olabilir.
  • 11-04-2025, 15:15:19
    #13
    Bende kendi işimizden başka bir işte çalışmayı sevmiyorum sürekli bir yere bağlı kalmayı sevmiyorum kendi işimizi yaparken bu gün yapacağım işi erteleyip bir yerlere gidebiliyorum en güzeli kendi işini kurmak keşke okumak yerine sanayide çırak olsaydım diyorum bazen adamlar bir balata degişimine 500₺ işçilik alıyor yarım saatlik iş
    • serdarsalda
    serdarsalda bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-04-2025, 17:32:02
    #14
    keşke evde oturup sabaha kadar cs go oynasa da bir ömür boyu baksam...