Bende kendi işimizden başka bir işte çalışmayı sevmiyorum sürekli bir yere bağlı kalmayı sevmiyorum kendi işimizi yaparken bu gün yapacağım işi erteleyip bir yerlere gidebiliyorum en güzeli kendi işini kurmak keşke okumak yerine sanayide çırak olsaydım diyorum bazen adamlar bir balata degişimine 500₺ işçilik alıyor yarım saatlik iş