Benimde bu yaşlarda çalışmaya pek hevesli olmayan tanıdığım bir sürü kişi var . Sanki yaş skalası +5 sene artmış gibi. İş hayatına atilma yaşı 18 iken 23-24-25 olmuş gibi. İş bul düzen kur derken evlilik +30 olmuş gibi . Bence normalleşiyor artık bu düzen. Kredi çekip ödememe başka mesele.