• 12-02-2024, 16:14:19
    #1
    Merhabalar

    R10 da yer almasınnı istediğim yetenekli bir arkadaşa Davetiye göndermek istedim 2 davetiye hakkım vardı şimdi davetiye hakkımı göremiyorum. Davetiye hakkımızın bir süresi mi var? Bu konuda ne yapmam geerekir acaba. şimdiden teşekkürler
  • 12-02-2024, 16:15:51
    #2
    Qui non proficit, deficit
    @Engin;
  • 12-02-2024, 16:18:39
    #3
    HizliResim.Net
    dogaleczane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    R10 da yer almasınnı istediğim yetenekli bir arkadaşa Davetiye göndermek istedim 2 davetiye hakkım vardı şimdi davetiye hakkımı göremiyorum. Davetiye hakkımızın bir süresi mi var? Bu konuda ne yapmam geerekir acaba. şimdiden teşekkürler
    Merhabalar
    2 adet davetiye hakkınız var kullanabilirsiniz.
  • 12-02-2024, 16:19:27
    #4
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    2 adet davetiye hakkınız var kullanabilirsiniz.
    ilginiz için çok teşekkür ederim. İyi forumlar Saygılar
  • 12-02-2024, 16:22:50
    #5
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    2 adet davetiye hakkınız var kullanabilirsiniz.
    merhaba benim hiç davetiyem görünmüyor.
  • 12-02-2024, 16:25:06
    #6
    HizliResim.Net
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba benim hiç davetiyem görünmüyor.
    Evet davetiye hakkınız yok.
    Sürekli aktiflik göstermediğiniz için sistem davetiye hakkı tanımlanmamış
  • 12-02-2024, 16:32:43
    #7
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    2 adet davetiye hakkınız var kullanabilirsiniz.
    tekrar merhabalar; profilimde davetiye bölümünde davetiye göremiyorum. tüm profilimi gezdim göremedim. nereden görebilirim acaba. teşekkürler
  • 12-02-2024, 16:34:55
    #8
    HizliResim.Net
    dogaleczane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekrar merhabalar; profilimde davetiye bölümünde davetiye göremiyorum. tüm profilimi gezdim göremedim. nereden görebilirim acaba. teşekkürler
    https://www.r10.net/invites.php