Merhabalar

R10 da yer almasınnı istediğim yetenekli bir arkadaşa Davetiye göndermek istedim 2 davetiye hakkım vardı şimdi davetiye hakkımı göremiyorum. Davetiye hakkımızın bir süresi mi var? Bu konuda ne yapmam geerekir acaba. şimdiden teşekkürler