• 19-12-2023, 14:29:50
    #1
    Bizde siyah profile geçiş yaptık. Geçmişte çok aktif kullandığım forumumuza bir süre çok vakit ayıramamıştım. Ama artık daha aktif daha sık burada olacağım. Herkese cümleten merhabalar, hayırlı işler dilemek isterim.
  • 19-12-2023, 14:30:22
    #2
    LOTUSLİSANS.COM
    Yakışmış
  • 19-12-2023, 14:32:22
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Hayırlı olsun
  • 19-12-2023, 14:32:35
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Darısı başımıza inşallah , bizde morlanmayı isteriz
  • 19-12-2023, 14:38:40
    #5
    Hayırlı olsun, bende aktif işimi R10'da konuya dökersem ilk işim siyahlanmak olacak
  • 19-12-2023, 14:49:00
    #6
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakışmış
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Mort adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darısı başımıza inşallah , bizde morlanmayı isteriz
    RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, bende aktif işimi R10'da konuya dökersem ilk işim siyahlanmak olacak
    teşekkür ederim
    Darısı başınıza arkadaşlar, bu forum gerçekten emek verene karşılığını veriyor 5 yıllık gözlemim
  • 19-12-2023, 14:58:23
    #7