Bizde siyah profile geçiş yaptık. Geçmişte çok aktif kullandığım forumumuza bir süre çok vakit ayıramamıştım. Ama artık daha aktif daha sık burada olacağım. Herkese cümleten merhabalar, hayırlı işler dilemek isterim.