whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakışmış
Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Mort adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Darısı başımıza inşallah , bizde morlanmayı isteriz
RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, bende aktif işimi R10'da konuya dökersem ilk işim siyahlanmak olacak
teşekkür ederim
Darısı başınıza arkadaşlar, bu forum gerçekten emek verene karşılığını veriyor 5 yıllık gözlemim