Yakışmış
Hayırlı olsun
Darısı başımıza inşallah , bizde morlanmayı isteriz
Hayırlı olsun, bende aktif işimi R10'da konuya dökersem ilk işim siyahlanmak olacak
teşekkür ederim

Darısı başınıza arkadaşlar, bu forum gerçekten emek verene karşılığını veriyor 5 yıllık gözlemim