İşten çıkarıldım ama..
15
●954
- 13-04-2023, 02:43:15Tazminatı yatırımcı ödemesinden bir yana yatırım koşullarının sağlanması için çıkartmışlardır hocam zaten paranızı vs yatırmışlar koşullar sağlanıp yatırımı aldıklarında tekrar özgür kalacaklardır ve sizin sigorta girişinizi yapacaklardır. Burada ek olarak 6 haftalık süreçte çalışmaya devam ederseniz yatırmaları gereken sigorta parasını elden isteyebilirsiniz
- 13-04-2023, 03:48:16Devam edecegim.sigorta parasini isteme hakkim varsa isteyeyim o zaman. Resmi olarak cikis verildi ama 6 hafta sonra mi resmiyette gorunurby_ala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2023, 09:41:26tabikide hakkın olur eğer çalışıyorsan sgk ödemek zorundalar ödemiyorlarsa da kibar bir dille talep edip parasını alabilirsin hocam , resmiyette ne zaman senden sgk girişi için imza alırlarsa o zaman gözükür yani girişini tekrar yapmış olurlarmavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2023, 10:08:53Evet senelik iznim vardı 20 30 gün kadar sadece 5 gününü kullanmıştım. Ama onunda tazminata eklemişlerdir illaki.marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2023, 10:15:38Devletten para koparmanın derdindelerdir. Muhtemelen uyguna kredi veya çalışan sigorta desteği gibi bir çok destekten faydalanacaktır.
- 13-04-2023, 10:24:09Böyle bir şey olsa çıkarılacak 7 kişiyi tekrardan giriş yapmaları gerekmez mi madem para koparmaksa amaç. .ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle