marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigorta süreniz uzadıkça kıdem tazminatınız da artar, bunu engellemek istiyorlar. Birde gir çık yaptırdıkları için senelik yasal izninize de çökmüş olacaklar. 1 yıl doldurmadan izin kullanamıyorsunuz.
Evet senelik iznim vardı 20 30 gün kadar sadece 5 gününü kullanmıştım. Ama onunda tazminata eklemişlerdir illaki.