• 12-04-2023, 23:55:32
    #1
    Yazilim firmasinda helpdesk olarak 2.5 yildir calisiyordum. 17 farkli is yapiyorum gecen cikardim. Gecen hafta yatirim aldigimiz kisilerin denetleyicisi geldi konustu falan sirkette 7 kisinin isten cikartin dedi en eski benim. Patron uzun yillar tanidik ama emir demiri keser derler. Resmi olarak cikisini verecekler dedi 6 hafta suren var dedi bu surede seni bitince tekrar firmaya alcam dedi. 6 hafta devam ise. Bunu firma avukatinada sordum aram iyi seni geri alcak abin dedi. Muhasebeye gittin muhasebede tanidik oda aynisini dedi sen resmi olarak ciktin ama arka planda devam ediyorsun dedi 6 hafta sonra girisin yapilacak dedi eyvallah dedim. Tazminat falan aldim eksiksiz. Patron da aynisini dedi 6 hafta sonu seni aldircam birakmam dedi. Kisacasi 3 farkli kisi 3ude tekrar girisin olacak dedi devam etcen dedi. Sizce dogru mudur 3 kisi ile iliskilerim iyi cok islerini yaptim ozel veya sirket olarak..

    Yaptigim baktigim alanlar

    Ben ne iş yapıyorum?
    -kurumsal maili açma düzenleme silme editleme
    -Mailing gönderimi, mail başlığı içeriği görseli (iys kontrolü, mail istemeyenleri,spam işaretleyenleri listeden çıkartma v.b)
    - Dijital Paz. Reklam içerik kontrolleri
    - Google analiytcs günlük kontrolleri
    - Gelen leadleri crm ekranına kayıt etmek
    - E-ticaret website isteyenlere e-ticaret sitesi kurmak İkas / ve baştan sonra süreçlerini sıfırdan yapıp kontrol etme (ürün yükleme, ödeme ayarları evraklar, sayfalar, dizayn)
    - firma sitesinin web site blog, webinar, etkinlik, ürün alanlarının girişleri 4 dil de her biri tek tek girişleri ve düzenlemeleri
    - Yazılım tarafına eleman ihtiyacı eleman bulmak
    - Sosyal mecraların kullanıcı yorumları kontrolleri kötü yorumları silmek spamları kaldırmak vs.
    - Google search console kontrolleri
    - Google Analiytcs Günlük kontrolleri
    - müşterilerin alan adı ödemeleri kontrolleri
    - Aylık sunucu ödemesi kontrolü hatırlatılması ve ben tarafından ödenmesi
    - Müşterilerin websitesi SSL kurulumları
    - Video çekimleri
    - Etkinlik Katılımları
    - Zoom Yönetimi Ödeme planları ve meet- webinar Test istek kayıt Kontrolleri
    - Arada kişisel numarama ulaşan müşteriler teknik sorun için bana yazıp teknik sorunlarını yazılım tarafına bildirmem.
    - video render
    - seo ajans ve reklam ajansi yonetimi
  • 12-04-2023, 23:56:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir işler dönüyor gibi
  • 12-04-2023, 23:58:30
    #3
    emiraydogan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir işler dönüyor gibi
    Bnim yaptigim isleri kimse yapmiyor yapamazda kolay kolay.
  • 12-04-2023, 23:59:59
    #4
    Anladığım kadarıyla fazla tazminat vermemek için seni gir çık yapacaklar 6 hafta sigortanı başlatacaklar muhtamelen veya sigorta yatırmamak için bir şeyler deniyorlar tam anlayamadım hocam
  • 13-04-2023, 00:02:07
    #5
    luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım kadarıyla fazla tazminat vermemek için seni gir çık yapacaklar 6 hafta sigortanı başlatacaklar muhtamelen veya sigorta yatırmamak için bir şeyler deniyorlar tam anlayamadım hocam
    6 hafta sonra bakicam yatirimci olmasa tazminat veremezlerdi..
  • 13-04-2023, 00:02:40
    #6
    Sigorta süreniz uzadıkça kıdem tazminatınız da artar, bunu engellemek istiyorlar. Birde gir çık yaptırdıkları için senelik yasal izninize de çökmüş olacaklar. 1 yıl doldurmadan izin kullanamıyorsunuz.
  • 13-04-2023, 00:03:57
    #7
    inşaat şirketleri bunu işçilere söylemeden yapıyor sürekli gir çık yaptırıp fazla tazminat ödedetmemek için yapıyorlar genelde
  • 13-04-2023, 00:09:25
    #8
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşaat şirketleri bunu işçilere söylemeden yapıyor sürekli gir çık yaptırıp fazla tazminat ödedetmemek için yapıyorlar genelde
    Yani su mu oluyor yatirimci varken tazminatini odensin geri alalim seni mi demek?
  • 13-04-2023, 00:20:33
    #9
    Hocam, memnunsan işinden ve çalışma ortamından etliye sütlüye karışma sıkıntı olmaz 😅
    Yasalar işciden yana.