mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devam edecegim.sigorta parasini isteme hakkim varsa isteyeyim o zaman. Resmi olarak cikis verildi ama 6 hafta sonra mi resmiyette gorunur
tabikide hakkın olur eğer çalışıyorsan sgk ödemek zorundalar ödemiyorlarsa da kibar bir dille talep edip parasını alabilirsin hocam , resmiyette ne zaman senden sgk girişi için imza alırlarsa o zaman gözükür yani girişini tekrar yapmış olurlar