Kriptoda Tam 92.000TL Zarar...
50
●2.555
- 11-12-2021, 09:34:45Arkadaşlar kripto para işine parayı bulurum diye lütfen girmeyin artık. Her sene aralık ayında piyasa düşer ocak şubat gibi toplar. Düşme mevsimi gibi düşünebilirsiniz. Şimdi olay şu benim 10.000 ETH'ım var misal hepsini satıyorum. Piyasada panik oluyor, zarar ettim battım bittim diyen adamlar korkudan satıyor. Alttan aynı vatandaş topluyor.
Tek kural bu; diyeceksiniz ki örneğin 1 ETH aldım 4K$'ye 4,5K$ ye emiri girip bekleyeceksiniz. Bu aralar toplama zamanı, al at kenara unut mevsimi
- 11-12-2021, 09:51:56Bir tanıdığım 50k$ ile girdi, günlük 500$, 1.000$ güzel güzel kazanıyordu. 50k$ olan parayı 60k$ civarı yaptı, sonra ne oldu dersiniz?HasanCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitcoin 56'lardan 48'lere kadar bir düştü, bakiye 0$! Kaldıraç kazandırmıyor değil ama günün birinde bütün bakiyeyi kaybetme riski var.
- 12-12-2021, 00:06:28Whitelist'i bende kovalıyorum hocam püf noktalarını anlatır mısınız rica etsemDark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2021, 01:11:10Mesajımda bahsettim tekrar belirteyim. Stopsuz işlem açmak intihardır. Başka sözüm yok teknik olarak.nagodre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitcoin ile Lamborghini alan bebeler spot hesaptan o paraları göremez. Risk tabiki var. Traderlar neden gözlerini Saniye ayiramiyor ekrandan işte bu yüzden. Vadeli işlem açıp stopsuz PC başından kalkmak parayı kaybetmek için yeterlidir. Marketmakerlar bunu bekler zaten. Yukarı aşağı iğne atmalarin sebebi o vadecileri parlatmak.
Vadeli işlem olmasa bitcoin çoktan 1 milyon TL olmuştu zaten. Long shortcular dengeyi bozuyor



psikoloji kontrolü çok önemli