• 10-12-2021, 22:01:50
    #37
    Hangi coin? En azindan bekle bekleme denebilir. Shitcoin’se her sey olabiliyor. Ama major coinlerdense elbet toplar.
  • 10-12-2021, 22:07:12
    #38
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben artık bıraktım hodl ve kaldıraç olayını.

    Metavpad aldık az önce, ön satıştan...

    1000x bekliyoruz. Bakalım.

    Geçmiş olsun herkese.. 4K$ kaldıraçta kaybettiydik biz de.
    1000x

    cok beklersin )

    üzülmeni istemem.
    ha 5 yıl kitli kalacak muhabbeti olursa tabi ki yaparsın, gecen gruptan birinin bigün 125k$ ı, ertesi gün 2m$ oluyordu. fakat 5 sene kitli 5 seneye elinde 10 dolar kalırsa =)))
  • 10-12-2021, 22:25:35
    #39
    dolar yükselmeseydi hepten zarardaydık
  • 10-12-2021, 22:47:27
    #40
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000x

    cok beklersin )

    üzülmeni istemem.
    ha 5 yıl kitli kalacak muhabbeti olursa tabi ki yaparsın, gecen gruptan birinin bigün 125k$ ı, ertesi gün 2m$ oluyordu. fakat 5 sene kitli 5 seneye elinde 10 dolar kalırsa =)))
    Merhaba,

    Sanırım yanlış sulardasın =) 5 yıl stake diye bir şey yok. Biz bunu çok önceden keşfetmiştik fakat maalesef anca finansı halledebildik. Neyse ki yeni keşfetmemize rağmen çok iyi kazandığımızı düşünüyorum. Benden önce ki arkadaşlara da yok lan artık diyordum ama bugün ki kazancı görünce Hodl Modl hikayeymiş =)

    İlk etapta Launchpad'e giren bir coinin Max aldığınızın ilk olarak aynı gün %10'unu verse de, diğer kalan bakiyeyi, parça parça verdiğini söyleyeyim... Hele hele MetaVpad diye yeni oluşan bir platform ve aynı zamanda MetaVerse dünyasını 2022'de entegre olacağını düşündüğümden böyle bir şeye katıldım ve katıldık.

    Nasıl mı? İspatlar aşağıda... Seni kandırmışlar sanırım 5 yıl diye. Geç tanıştık bu LaunchPadler ile ama müthiş bir rakam var ortada.

    Benim ve bizim aldığımız MetaVpad'ler aşağıda

    9 dolara 0.001 ' den 9000 adet almışız, şuan ki fiyat 0.40 ortalama. Anlık 2.50$ ' ları gördü.

    Tier seviyeleri çok önemli.. Bununla alakalı bir video çekmeyi düşünüyorum. Yani aslında 100.000 dolar stake eden biri, 2 Milyon Dolar kazanıyor. Bu kadar basit... Kısa ve öz... İspatlarla geleceğim.




    Diğer Pad'lerden aldığımı söylemek istemiyorum.

    9.20$ ' dan 9000 adet MetaVpad aldım, 0.40 dolar şuan.

    Hesabı sen yap

    Çekiliş vs hikaye. Ben en yakın zamanda Whitelist için sizlere önemli bilgiler vereceğim ama siz *********** diye söveceğiniz için karamsarım.

    İyi günler.
  • 11-12-2021, 01:11:52
    #41
    Şu anda zararda olmayan çok az kişi vardır diye düşünüyorum. Düşüşte olmayan pek coin yok, şu belirsizliği insanı yoruyor. Bir şey olsun diye bekleyip duruyoruz.
  • 11-12-2021, 02:39:54
    #42
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Sanırım yanlış sulardasın =) 5 yıl stake diye bir şey yok. Biz bunu çok önceden keşfetmiştik fakat maalesef anca finansı halledebildik. Neyse ki yeni keşfetmemize rağmen çok iyi kazandığımızı düşünüyorum. Benden önce ki arkadaşlara da yok lan artık diyordum ama bugün ki kazancı görünce Hodl Modl hikayeymiş =)

    İlk etapta Launchpad'e giren bir coinin Max aldığınızın ilk olarak aynı gün %10'unu verse de, diğer kalan bakiyeyi, parça parça verdiğini söyleyeyim... Hele hele MetaVpad diye yeni oluşan bir platform ve aynı zamanda MetaVerse dünyasını 2022'de entegre olacağını düşündüğümden böyle bir şeye katıldım ve katıldık.

    Nasıl mı? İspatlar aşağıda... Seni kandırmışlar sanırım 5 yıl diye. Geç tanıştık bu LaunchPadler ile ama müthiş bir rakam var ortada.

    Benim ve bizim aldığımız MetaVpad'ler aşağıda

    9 dolara 0.001 ' den 9000 adet almışız, şuan ki fiyat 0.40 ortalama. Anlık 2.50$ ' ları gördü.

    Tier seviyeleri çok önemli.. Bununla alakalı bir video çekmeyi düşünüyorum. Yani aslında 100.000 dolar stake eden biri, 2 Milyon Dolar kazanıyor. Bu kadar basit... Kısa ve öz... İspatlarla geleceğim.




    Diğer Pad'lerden aldığımı söylemek istemiyorum.

    9.20$ ' dan 9000 adet MetaVpad aldım, 0.40 dolar şuan.

    Hesabı sen yap

    Çekiliş vs hikaye. Ben en yakın zamanda Whitelist için sizlere önemli bilgiler vereceğim ama siz *********** diye söveceğiniz için karamsarım.

    İyi günler.
    Ön satış fiyatını duyunca ben de bi oha oldum. Çok iyi kâr bırakmış. Video bekliyoruz hocam
  • 11-12-2021, 03:25:09
    #43
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldıraçta kazanma gibi bir şans yoktur hiçbirzaman. sonunda mutlaka bütün paranı verirsin kaldıraç değilsede bekle toparlanır geri inşallah
    Bu fikre katılmıyorum. Kazanç katlamak için güzel bir seçenektir. Grafik ve gündem takibi yaparsın, portföyüne göre stoplu işlem açar beklersin. Gerisi kısmet dersin.

    Vadelide stopsuz işlem açmak çok büyük risktir. Kazancın kralı vadeli işlem ile olur.
  • 11-12-2021, 06:54:03
    #44
    çok pis içerde bıraktılar herkesi
  • 11-12-2021, 08:32:03
    #45
    2018-21 aralığında 340k $ zarar(o zaman için 25 btc)

    geçer, üzülme.