Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1000x

cok beklersin )

üzülmeni istemem.
ha 5 yıl kitli kalacak muhabbeti olursa tabi ki yaparsın, gecen gruptan birinin bigün 125k$ ı, ertesi gün 2m$ oluyordu. fakat 5 sene kitli 5 seneye elinde 10 dolar kalırsa =)))
Merhaba,

Sanırım yanlış sulardasın =) 5 yıl stake diye bir şey yok. Biz bunu çok önceden keşfetmiştik fakat maalesef anca finansı halledebildik. Neyse ki yeni keşfetmemize rağmen çok iyi kazandığımızı düşünüyorum. Benden önce ki arkadaşlara da yok lan artık diyordum ama bugün ki kazancı görünce Hodl Modl hikayeymiş =)

İlk etapta Launchpad'e giren bir coinin Max aldığınızın ilk olarak aynı gün %10'unu verse de, diğer kalan bakiyeyi, parça parça verdiğini söyleyeyim... Hele hele MetaVpad diye yeni oluşan bir platform ve aynı zamanda MetaVerse dünyasını 2022'de entegre olacağını düşündüğümden böyle bir şeye katıldım ve katıldık.

Nasıl mı? İspatlar aşağıda... Seni kandırmışlar sanırım 5 yıl diye. Geç tanıştık bu LaunchPadler ile ama müthiş bir rakam var ortada.

Benim ve bizim aldığımız MetaVpad'ler aşağıda

9 dolara 0.001 ' den 9000 adet almışız, şuan ki fiyat 0.40 ortalama. Anlık 2.50$ ' ları gördü.

Tier seviyeleri çok önemli.. Bununla alakalı bir video çekmeyi düşünüyorum. Yani aslında 100.000 dolar stake eden biri, 2 Milyon Dolar kazanıyor. Bu kadar basit... Kısa ve öz... İspatlarla geleceğim.




Diğer Pad'lerden aldığımı söylemek istemiyorum.

9.20$ ' dan 9000 adet MetaVpad aldım, 0.40 dolar şuan.

Hesabı sen yap

Çekiliş vs hikaye. Ben en yakın zamanda Whitelist için sizlere önemli bilgiler vereceğim ama siz *********** diye söveceğiniz için karamsarım.

İyi günler.