Ben artık bıraktım hodl ve kaldıraç olayını.
Metavpad aldık az önce, ön satıştan...
1000x bekliyoruz. Bakalım.
Geçmiş olsun herkese.. 4K$ kaldıraçta kaybettiydik biz de.
1000x
cok beklersin

)
üzülmeni istemem.
ha 5 yıl kitli kalacak muhabbeti olursa tabi ki yaparsın, gecen gruptan birinin bigün 125k$ ı, ertesi gün 2m$ oluyordu. fakat 5 sene kitli

5 seneye elinde 10 dolar kalırsa =)))