Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben artık bıraktım hodl ve kaldıraç olayını.

Metavpad aldık az önce, ön satıştan...

1000x bekliyoruz. Bakalım.

Geçmiş olsun herkese.. 4K$ kaldıraçta kaybettiydik biz de.
1000x

cok beklersin )

üzülmeni istemem.
ha 5 yıl kitli kalacak muhabbeti olursa tabi ki yaparsın, gecen gruptan birinin bigün 125k$ ı, ertesi gün 2m$ oluyordu. fakat 5 sene kitli 5 seneye elinde 10 dolar kalırsa =)))