Bir tanıdığım 50k$ ile girdi, günlük 500$, 1.000$ güzel güzel kazanıyordu. 50k$ olan parayı 60k$ civarı yaptı, sonra ne oldu dersiniz?

Bitcoin 56'lardan 48'lere kadar bir düştü, bakiye 0$! Kaldıraç kazandırmıyor değil ama günün birinde bütün bakiyeyi kaybetme riski var.
Mesajımda bahsettim tekrar belirteyim. Stopsuz işlem açmak intihardır. Başka sözüm yok teknik olarak.
Bitcoin ile Lamborghini alan bebeler spot hesaptan o paraları göremez. Risk tabiki var. Traderlar neden gözlerini Saniye ayiramiyor ekrandan işte bu yüzden. Vadeli işlem açıp stopsuz PC başından kalkmak parayı kaybetmek için yeterlidir. Marketmakerlar bunu bekler zaten. Yukarı aşağı iğne atmalarin sebebi o vadecileri parlatmak.
Vadeli işlem olmasa bitcoin çoktan 1 milyon TL olmuştu zaten. Long shortcular dengeyi bozuyor