Arkadaşlar kripto para işine parayı bulurum diye lütfen girmeyin artık. Her sene aralık ayında piyasa düşer ocak şubat gibi toplar. Düşme mevsimi gibi düşünebilirsiniz. Şimdi olay şu benim 10.000 ETH'ım var misal hepsini satıyorum. Piyasada panik oluyor, zarar ettim battım bittim diyen adamlar korkudan satıyor. Alttan aynı vatandaş topluyor.

Tek kural bu; diyeceksiniz ki örneğin 1 ETH aldım 4K$'ye 4,5K$ ye emiri girip bekleyeceksiniz. Bu aralar toplama zamanı, al at kenara unut mevsimi