Taksi neyse bende o force olacak araba kiralarım 300-400tl veremicekse arabaya günlük , fabrika ev nasıl alıcak
Fabrika ve 1.3milyonluk ev alabilecek durumda olsam, ev alacağım insana "gel beni al" demem. Arabam bugatti ve moskovada bile olsa. Taksiye biner giderim. Ya ben çok fakir düşünüyorum, ya insanlar çok zengin.
Nasıl zengin olunuyor sanıyorsunuz
Bu işte bir bit yeniği var
hangi dolmuşa, otobüse bineceğini söyleyin, toplu taşıma ile gelsin
İşte insanlar bu şekilde zengin oluyor demek ki
Hocam korku verici ve de tedirgin edici olaylar sisilesi aralarında şunlar var :
Arabanız..
Kaçırılma ve sonrası fidye..
Tehdit..
Şantaj karşılığı ömür boyu para isteme..
Böbrek Kaçakçıları..
Öldürme sonrası mümkün olan her şeyinize el koyma..
İşkence çektirerek videoya alma sonrasında onu yayınlama amacı ise ibreti alem veya zevkine insan öldürme ve de korku salma (Filmde gördüm...) falan filan... 😂
Ne olur ne olmaz hocam.. Yanınıza mutlaka bir veya birden fazla kişi alın. Akıl var mantık var. Olayınız iki üç kuruş değil, bir hayli yüksek bir meblağ.. Önerim bunlar.. 😇🙏
Üste fazla verse gene satmam , sanane hocam derim beyefendi derim. Gıcık oldum ha
adam fabirka alacak villa bakıyor, tanımadığı etmediği birisinden kendisini almasını rica ediyor. Ben sanayi bölgesinden fabrika alacağım birde yakınında villa alayım keyiflik, diyecek kadar paralı olacağım... ben daha evden çıkmadan kapımda her tür araç birde şöför olur

yürüsün gitsin hocam inanmayın gidip sakın almayın arabanızada böyle insanları
Ya zengin dediği gibi biri.
Ya da ufak çaplı bir *********** olabilir.
(Evinize bakarken telefonumun şarzı bitti, sizinkini kullanayım. bir arama yapıcam. derken uzaklaşıp kaçmasın dikkat)
Okadar parası var burda arabası yok.şüphelendim.
Taksi neyse bende o force olacak araba kiralarım 300-400tl veremicekse arabaya günlük , fabrika ev nasıl alıcak
Fabrika ve 1.3milyonluk ev alabilecek durumda olsam, ev alacağım insana "gel beni al" demem. Arabam bugatti ve moskovada bile olsa. Taksiye biner giderim. Ya ben çok fakir düşünüyorum, ya insanlar çok zengin.
Nasıl zengin olunuyor sanıyorsunuz
Bu işte bir bit yeniği var
hangi dolmuşa, otobüse bineceğini söyleyin, toplu taşıma ile gelsin
İşte insanlar bu şekilde zengin oluyor demek ki
Her işlem yüz yüze gerçekleştirileceği için tereddüt etmeyin, parayı görmeden tapuyu vermezsiniz olur biter.
Her ihtimale karsi yaniniza bir arkadasinizi alin derim
Hocam otobüsle gelsin, yanınızda da biri olsun ne olur ne olmaz.
Muhtemelen sizin o taraflara gelicekti araç yok bahanesiyle kendisini bıraktıracaktır
Para banka hesabınıza girmeden tapuyu vermezsiniz olur biter , Sahibindende 2.el eşya al sat yapıyorum hergün amerikan askerleri yazıyor onlar gibi tokatçı vakası olabilir dikkatli olun

Arkadaşı sanayi bölgesinden almaya giderken mutlaka yanınızda bir kişi olsun
seni kacirmasın

fidye diye evi ver demesin

ŞAKA ŞAKA önce yüz yüze görüşün evi gezdir sonra biter rakam diye anlaş ödemeyi ikiniz bankaya gidip hesabına yatır gözlerinle sonra notere git elden para alma güvenme hele bu devirde hayırlı satışlar
''
neden bana hocam diyorsun diye sordu''
Arkadaşlar son dakikayı sunuyorum rahatsız ettiklerimden özür diliyorum. Beyefendi otobüsle geldi, araba ile aldım. İsmini belirtmeyeceğim bir şirketin yönetim kurulu başkanıymış kendisi. Onlarca fabrika ve evleri varmış, ilanımıza denk gelince çok beğenmiş. Bu gün babam ben annem görüştük, 61 yaşında çok beyefendi birisi. Evi gezdirdik, çay ikram ettik. Evi alacağını, isveçteki avukatı 3.doz koronavirüs aşısını vurdurduktan sona komaya girdiğini, komada olduğu için ödeme alamadıklarını, dün birini gönderip işlem yapamadığı için bir belge alıp, Türkiye'ye paranın transferini yapacaklarını söyledi. Para Türkiye'ye geldiğinde direkt olarak evin ödemesini yapıp, noter işlemlerini tamamlayacağımızı söyledi. Evi komple eşyalarını da istiyor, yattığımız yatağı, baktığımız tvyi vs. Çok hayırsever birisiymiş, önceki evlerindeki tüm eşyaları durumu iyi olmayanlara vermiş. Eski eşyalarımızı da aynı şekilde durumu olmayanlara verecekmiş. Pazarlık yapmadı, 1.300.000 TL de anlaştık. Şuan paranın Türkiye'ye gelmesini bekliyoruz hepimiz, evi alınca direkt kendisi oturacakmış hanımı ile. O Yüzden
Ödeme ve noter işlemleri tamamlandıktan sonra 15 gün süre veriyor bize ev bulup çıkmamız için. Kötü bir amacı yokmuş ama çok şaşırtıcı bir konu, ailecek inanamıyoruz..