zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taksiye binip gelsin, kesinlikle yanına gitmeyin
Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda hocam demek okey. ama normal hayatta kullanmamalısınız gerek görgü kuralı gerekse de karşı taraftan beklemediğin bir tepki alabilirsiniz.
AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam korku verici ve de tedirgin edici olaylar sisilesi aralarında şunlar var :

Arabanız..
Kaçırılma ve sonrası fidye..
Tehdit..
Şantaj karşılığı ömür boyu para isteme..
Böbrek Kaçakçıları..
Öldürme sonrası mümkün olan her şeyinize el koyma..
İşkence çektirerek videoya alma sonrasında onu yayınlama amacı ise ibreti alem veya zevkine insan öldürme ve de korku salma (Filmde gördüm...) falan filan... 😂

Ne olur ne olmaz hocam.. Yanınıza mutlaka bir veya birden fazla kişi alın. Akıl var mantık var. Olayınız iki üç kuruş değil, bir hayli yüksek bir meblağ.. Önerim bunlar.. 😇🙏
BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam fabirka alacak villa bakıyor, tanımadığı etmediği birisinden kendisini almasını rica ediyor. Ben sanayi bölgesinden fabrika alacağım birde yakınında villa alayım keyiflik, diyecek kadar paralı olacağım... ben daha evden çıkmadan kapımda her tür araç birde şöför olur yürüsün gitsin hocam inanmayın gidip sakın almayın arabanızada böyle insanları
rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya zengin dediği gibi biri.
Ya da ufak çaplı bir *********** olabilir.
(Evinize bakarken telefonumun şarzı bitti, sizinkini kullanayım. bir arama yapıcam. derken uzaklaşıp kaçmasın dikkat)
2 de arayacaktı daha aramadı bende aramayacağım. Başka alıcı mı yok