• 29-09-2021, 08:32:52
    #19
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    1.300.000 TL ye evimizi satışa verdik. Bu gün bir moskovalı beyefendi aradı ve ev hakkında bir kaç soru sordu. Eve 15 km uzaklıkta sanayi alanı mevcut, oradan fabrika alacağını ve taşınmak için villa baktığını söyledi. Whatsappdan profil fotoğrafına baktığımda yine yabancı isimli ve profil resminde küçük bir uçak planör tarzı araçla fotoğrafı var. Eşyalar dahil mi, uzaklığı ne kadar, sen ne iş yapıyorsun tarzında sorulular sordu. İlanda perdeler ve bi kaç eşya bırakacağımızı yazmıştık. Telefonu ilk açtığımda neden bana hocam diyorsun diye sordu bende, benden büyüklere ve isminizi bilmediğimden dolayı ağız alışkanlığından dolayı söylediğimi ilettim. Gayet iyi Türkçe konuşuyordu. Yarın 2 de 15 km uzaklıktaki sanayi alanından beni alabilirsen evi gezmek isterim dedi. Arabanız yok mu dediğimde moskovada dedi. Konuşmalarımızdan dolayı biraz kıllandım, siz ne düşünüyorsunuz?

    Not: eski aracımızı Türkmenlere satmıştık, evde moskovalılara gidecek galiba
    taksiye binip gelsin, kesinlikle yanına gitmeyin
  • 29-09-2021, 12:44:52
    #20
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    1.300.000 TL ye evimizi satışa verdik. Bu gün bir moskovalı beyefendi aradı ve ev hakkında bir kaç soru sordu. Eve 15 km uzaklıkta sanayi alanı mevcut, oradan fabrika alacağını ve taşınmak için villa baktığını söyledi. Whatsappdan profil fotoğrafına baktığımda yine yabancı isimli ve profil resminde küçük bir uçak planör tarzı araçla fotoğrafı var. Eşyalar dahil mi, uzaklığı ne kadar, sen ne iş yapıyorsun tarzında sorulular sordu. İlanda perdeler ve bi kaç eşya bırakacağımızı yazmıştık. Telefonu ilk açtığımda neden bana hocam diyorsun diye sordu bende, benden büyüklere ve isminizi bilmediğimden dolayı ağız alışkanlığından dolayı söylediğimi ilettim. Gayet iyi Türkçe konuşuyordu. Yarın 2 de 15 km uzaklıktaki sanayi alanından beni alabilirsen evi gezmek isterim dedi. Arabanız yok mu dediğimde moskovada dedi. Konuşmalarımızdan dolayı biraz kıllandım, siz ne düşünüyorsunuz?

    Not: eski aracımızı Türkmenlere satmıştık, evde moskovalılara gidecek galiba
    forumda hocam demek okey. ama normal hayatta kullanmamalısınız gerek görgü kuralı gerekse de karşı taraftan beklemediğin bir tepki alabilirsiniz.
  • 29-09-2021, 13:00:01
    #21
    Hocam korku verici ve de tedirgin edici olaylar sisilesi aralarında şunlar var :

    Arabanız..
    Kaçırılma ve sonrası fidye..
    Tehdit..
    Şantaj karşılığı ömür boyu para isteme..
    Böbrek Kaçakçıları..
    Öldürme sonrası mümkün olan her şeyinize el koyma..
    İşkence çektirerek videoya alma sonrasında onu yayınlama amacı ise ibreti alem veya zevkine insan öldürme ve de korku salma (Filmde gördüm...) falan filan... 😂

    Ne olur ne olmaz hocam.. Yanınıza mutlaka bir veya birden fazla kişi alın. Akıl var mantık var. Olayınız iki üç kuruş değil, bir hayli yüksek bir meblağ.. Önerim bunlar.. 😇🙏
  • 29-09-2021, 13:35:23
    #22
    Üste fazla verse gene satmam , sanane hocam derim beyefendi derim. Gıcık oldum ha
  • 29-09-2021, 14:11:11
    #23
    adam fabirka alacak villa bakıyor, tanımadığı etmediği birisinden kendisini almasını rica ediyor. Ben sanayi bölgesinden fabrika alacağım birde yakınında villa alayım keyiflik, diyecek kadar paralı olacağım... ben daha evden çıkmadan kapımda her tür araç birde şöför olur yürüsün gitsin hocam inanmayın gidip sakın almayın arabanızada böyle insanları
  • 29-09-2021, 14:17:58
    #24
    Ya zengin dediği gibi biri.
    Ya da ufak çaplı bir *********** olabilir.
    (Evinize bakarken telefonumun şarzı bitti, sizinkini kullanayım. bir arama yapıcam. derken uzaklaşıp kaçmasın dikkat)
  • 29-09-2021, 14:23:42
    #25
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taksiye binip gelsin, kesinlikle yanına gitmeyin
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda hocam demek okey. ama normal hayatta kullanmamalısınız gerek görgü kuralı gerekse de karşı taraftan beklemediğin bir tepki alabilirsiniz.
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam korku verici ve de tedirgin edici olaylar sisilesi aralarında şunlar var :

    Arabanız..
    Kaçırılma ve sonrası fidye..
    Tehdit..
    Şantaj karşılığı ömür boyu para isteme..
    Böbrek Kaçakçıları..
    Öldürme sonrası mümkün olan her şeyinize el koyma..
    İşkence çektirerek videoya alma sonrasında onu yayınlama amacı ise ibreti alem veya zevkine insan öldürme ve de korku salma (Filmde gördüm...) falan filan... 😂

    Ne olur ne olmaz hocam.. Yanınıza mutlaka bir veya birden fazla kişi alın. Akıl var mantık var. Olayınız iki üç kuruş değil, bir hayli yüksek bir meblağ.. Önerim bunlar.. 😇🙏
    BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam fabirka alacak villa bakıyor, tanımadığı etmediği birisinden kendisini almasını rica ediyor. Ben sanayi bölgesinden fabrika alacağım birde yakınında villa alayım keyiflik, diyecek kadar paralı olacağım... ben daha evden çıkmadan kapımda her tür araç birde şöför olur yürüsün gitsin hocam inanmayın gidip sakın almayın arabanızada böyle insanları
    rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya zengin dediği gibi biri.
    Ya da ufak çaplı bir *********** olabilir.
    (Evinize bakarken telefonumun şarzı bitti, sizinkini kullanayım. bir arama yapıcam. derken uzaklaşıp kaçmasın dikkat)
    2 de arayacaktı daha aramadı bende aramayacağım. Başka alıcı mı yok
  • 29-09-2021, 17:47:09
    #26
    Okadar parası var burda arabası yok.şüphelendim.
  • 29-09-2021, 20:20:34
    #27
    tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksi neyse bende o force olacak araba kiralarım 300-400tl veremicekse arabaya günlük , fabrika ev nasıl alıcak
    kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fabrika ve 1.3milyonluk ev alabilecek durumda olsam, ev alacağım insana "gel beni al" demem. Arabam bugatti ve moskovada bile olsa. Taksiye biner giderim. Ya ben çok fakir düşünüyorum, ya insanlar çok zengin.
    TheKhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl zengin olunuyor sanıyorsunuz
    xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işte bir bit yeniği var
    acidmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi dolmuşa, otobüse bineceğini söyleyin, toplu taşıma ile gelsin
    dogan500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte insanlar bu şekilde zengin oluyor demek ki
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam korku verici ve de tedirgin edici olaylar sisilesi aralarında şunlar var :

    Arabanız..
    Kaçırılma ve sonrası fidye..
    Tehdit..
    Şantaj karşılığı ömür boyu para isteme..
    Böbrek Kaçakçıları..
    Öldürme sonrası mümkün olan her şeyinize el koyma..
    İşkence çektirerek videoya alma sonrasında onu yayınlama amacı ise ibreti alem veya zevkine insan öldürme ve de korku salma (Filmde gördüm...) falan filan... 😂

    Ne olur ne olmaz hocam.. Yanınıza mutlaka bir veya birden fazla kişi alın. Akıl var mantık var. Olayınız iki üç kuruş değil, bir hayli yüksek bir meblağ.. Önerim bunlar.. 😇🙏
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üste fazla verse gene satmam , sanane hocam derim beyefendi derim. Gıcık oldum ha
    BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam fabirka alacak villa bakıyor, tanımadığı etmediği birisinden kendisini almasını rica ediyor. Ben sanayi bölgesinden fabrika alacağım birde yakınında villa alayım keyiflik, diyecek kadar paralı olacağım... ben daha evden çıkmadan kapımda her tür araç birde şöför olur yürüsün gitsin hocam inanmayın gidip sakın almayın arabanızada böyle insanları
    rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya zengin dediği gibi biri.
    Ya da ufak çaplı bir *********** olabilir.
    (Evinize bakarken telefonumun şarzı bitti, sizinkini kullanayım. bir arama yapıcam. derken uzaklaşıp kaçmasın dikkat)
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okadar parası var burda arabası yok.şüphelendim.
    tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksi neyse bende o force olacak araba kiralarım 300-400tl veremicekse arabaya günlük , fabrika ev nasıl alıcak
    kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fabrika ve 1.3milyonluk ev alabilecek durumda olsam, ev alacağım insana "gel beni al" demem. Arabam bugatti ve moskovada bile olsa. Taksiye biner giderim. Ya ben çok fakir düşünüyorum, ya insanlar çok zengin.
    TheKhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl zengin olunuyor sanıyorsunuz
    xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işte bir bit yeniği var
    acidmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi dolmuşa, otobüse bineceğini söyleyin, toplu taşıma ile gelsin
    dogan500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte insanlar bu şekilde zengin oluyor demek ki
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her işlem yüz yüze gerçekleştirileceği için tereddüt etmeyin, parayı görmeden tapuyu vermezsiniz olur biter.
    Saliev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ihtimale karsi yaniniza bir arkadasinizi alin derim
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam otobüsle gelsin, yanınızda da biri olsun ne olur ne olmaz.
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen sizin o taraflara gelicekti araç yok bahanesiyle kendisini bıraktıracaktır
    tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para banka hesabınıza girmeden tapuyu vermezsiniz olur biter , Sahibindende 2.el eşya al sat yapıyorum hergün amerikan askerleri yazıyor onlar gibi tokatçı vakası olabilir dikkatli olun Arkadaşı sanayi bölgesinden almaya giderken mutlaka yanınızda bir kişi olsun
    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni kacirmasın fidye diye evi ver demesin ŞAKA ŞAKA önce yüz yüze görüşün evi gezdir sonra biter rakam diye anlaş ödemeyi ikiniz bankaya gidip hesabına yatır gözlerinle sonra notere git elden para alma güvenme hele bu devirde hayırlı satışlar
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''neden bana hocam diyorsun diye sordu''
    Arkadaşlar son dakikayı sunuyorum rahatsız ettiklerimden özür diliyorum. Beyefendi otobüsle geldi, araba ile aldım. İsmini belirtmeyeceğim bir şirketin yönetim kurulu başkanıymış kendisi. Onlarca fabrika ve evleri varmış, ilanımıza denk gelince çok beğenmiş. Bu gün babam ben annem görüştük, 61 yaşında çok beyefendi birisi. Evi gezdirdik, çay ikram ettik. Evi alacağını, isveçteki avukatı 3.doz koronavirüs aşısını vurdurduktan sona komaya girdiğini, komada olduğu için ödeme alamadıklarını, dün birini gönderip işlem yapamadığı için bir belge alıp, Türkiye'ye paranın transferini yapacaklarını söyledi. Para Türkiye'ye geldiğinde direkt olarak evin ödemesini yapıp, noter işlemlerini tamamlayacağımızı söyledi. Evi komple eşyalarını da istiyor, yattığımız yatağı, baktığımız tvyi vs. Çok hayırsever birisiymiş, önceki evlerindeki tüm eşyaları durumu iyi olmayanlara vermiş. Eski eşyalarımızı da aynı şekilde durumu olmayanlara verecekmiş. Pazarlık yapmadı, 1.300.000 TL de anlaştık. Şuan paranın Türkiye'ye gelmesini bekliyoruz hepimiz, evi alınca direkt kendisi oturacakmış hanımı ile. O Yüzden Ödeme ve noter işlemleri tamamlandıktan sonra 15 gün süre veriyor bize ev bulup çıkmamız için. Kötü bir amacı yokmuş ama çok şaşırtıcı bir konu, ailecek inanamıyoruz..