• 24-09-2021, 00:21:57
    #10
    tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Teşekkür ediyorum
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun zorunlu testin faydaları.
    Sağolun, aynen öyle .
    Mrslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun. Hastalığı geçirdiğim süre boyunca bir doktor dostumuz ile kontak halindeydim, izolasyon süresi bitse dahi, virüs kalıntıları 1 ay boyunca testi pozitif çıkarabiliyor. Tabi izole durman en doğrusu ama psikolojik olarak kendini hastalığa bırakma.
    Ben de şaşırdım zımba gibiyim ama pozitifim ? Üstelik aşılı da değilim…
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah be hocam çok büyük geçmiş olsun valla üzüldüm Rabbim şifalar versin aman dikkat edin kendinize
    Çok teşekkür ediyorum, sağolun hocam
    Mukavvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Neden 23 gün peki
    Ben de anlamadım…
  • 24-09-2021, 00:24:24
    #11
    geçmiş olsun
  • 24-09-2021, 00:30:15
    #12
    Geçmiş olsun @Cherkes;
  • 24-09-2021, 00:32:56
    #13
    Korona atlatanlara test yapmamalarının sebebi buydu yanlıs hatırlamıyorsam iyileştikten sonra virüs parçaları vucuttan tam atılmadıgı için test pozitif cıkabiliyor
  • 24-09-2021, 01:01:04
    #14
    Google 1. Sayfa Garantili
    Bizim de bir akrabamızın testi pozitif çıkmıştı. Hiç bir şeyi yoktu. Evde 14 gün bekledi. Akla mantığa uyan pek bir yanı yok bence bu olayın. Tanzanya'da yapılan deneylerde meyvenin dahi testi pozitif çıkmıştı.
  • 24-09-2021, 01:11:02
    #15
    Geçmiş olsun hocam