tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam
Teşekkür ediyorum
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun zorunlu testin faydaları.
Sağolun, aynen öyle .
Mrslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun. Hastalığı geçirdiğim süre boyunca bir doktor dostumuz ile kontak halindeydim, izolasyon süresi bitse dahi, virüs kalıntıları 1 ay boyunca testi pozitif çıkarabiliyor. Tabi izole durman en doğrusu ama psikolojik olarak kendini hastalığa bırakma.
Ben de şaşırdım zımba gibiyim ama pozitifim ? Üstelik aşılı da değilim…
webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah be hocam çok büyük geçmiş olsun valla üzüldüm Rabbim şifalar versin aman dikkat edin kendinize
Çok teşekkür ediyorum, sağolun hocam
Mukavvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Neden 23 gün peki
Ben de anlamadım