Teşekkür ediyorum
Geçmiş olsun zorunlu testin faydaları.
Sağolun, aynen öyle .
Öncelikle geçmiş olsun. Hastalığı geçirdiğim süre boyunca bir doktor dostumuz ile kontak halindeydim, izolasyon süresi bitse dahi, virüs kalıntıları 1 ay boyunca testi pozitif çıkarabiliyor. Tabi izole durman en doğrusu ama psikolojik olarak kendini hastalığa bırakma.
Ben de şaşırdım zımba gibiyim ama pozitifim ? Üstelik aşılı da değilim
ah be hocam çok büyük geçmiş olsun valla üzüldüm Rabbim şifalar versin aman dikkat edin kendinize
Çok teşekkür ediyorum, sağolun hocam
Geçmiş olsun hocam. Neden 23 gün peki
Ben de anlamadım