• 20-09-2021, 00:59:32
    #19
    Başarıya giden yol zor ve meşakkatlidir. Siz doğru olun. Yalan dolan ile iş yapanlar sektörden kaybolmaya mahkumdur. Biter mi ? Asla!! Bitmeyecek sadece isimleri değişecek.
    O 100 kişi içindeki 2-3 müşteri zamanla 10-15 olacaktır. Öncelik hedefiniz para kazanmak değil sektörde kalıcı olmak olsun. Para ondan sonra gelecektir.
    Umarım istediğiniz hedefe ulaşırsınız.
    - trade almanız çok mühim olaylar değil. Bunlar ticaret hayatında olacak şeyler. Her müşteriyi memnun edecek durum olmuyor. Siz işinizi iyi yaptığınızı düşünüyorsanız sıkıntı yok. Müşteri elbet sizi bulacaktır
    Bende de var - trade . Alacam dedim ürünü almadığım için vermişti sanırım arkadaş.
  • 20-09-2021, 01:03:54
    #20
    KOZBA.NET
    4 yıl editörlük yaptım (makale yazarlığını çok nadir yaptım), alanında lider web sitelerinde de çalıştım, yeni projelerde de...
    Editörlük noktasında 1 gün işsiz kaldığımı hatırlamıyorum, yeri geldi network ağımı genişletmek için taban fiyattan içerik ürettim.
    Ama aldığım işi her zaman teslim ettim, edemeyecek durumda olduğumda da bunu belirttim.
    Editörlüğü bırakmadan önce günde 10 haber içeriği yazmam karşılığında asgari ücret teklif eden proje sahibi de oldu ama artık sadece kendime içerik üretiyorum.
    Kısacası, işini iyi yaparsan her zaman iş bulursun.
    Bu sektörde önemli olan network'dur, ağın ne kadar genişse o kadar rahat iş bulursun.
  • 20-09-2021, 01:07:35
    #21
    Hocam yanlış anlamadıysam eğer sorunuza kendiniz cevap tanımlamış gibisiniz.

    İnsanlar referans istiyorsa artık referans verebilirsiniz. Zannedersem geçmişten kalma kullanıcılar var sizinle çalışmış olarak, onları öne sürebilirsiniz. Madem bu kadar iyisiniz herkes gelişiminizi arzulayacaktır ve bir nebze katkı uğruna size 'Beni referans olarak gösterebilirsin' diyeceklerdir.
  • 20-09-2021, 01:20:55
    #22
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamadıysam eğer sorunuza kendiniz cevap tanımlamış gibisiniz.

    İnsanlar referans istiyorsa artık referans verebilirsiniz. Zannedersem geçmişten kalma kullanıcılar var sizinle çalışmış olarak, onları öne sürebilirsiniz. Madem bu kadar iyisiniz herkes gelişiminizi arzulayacaktır ve bir nebze katkı uğruna size 'Beni referans olarak gösterebilirsin' diyeceklerdir.
    Hocam ilk başladığım sıralarda hem geçmiş referanslarımı gösteriyordum hem de istenirse ücretsiz makaleler hazırlıyordum. Bu şekilde yaklaşık 3 ay devam ettim. Geçmişte hazırladığım makalelere eski müşterilimiz bayılıyordu ve site hitlerinde elle tutulur bir artış alıyorlardı ama referans sunduğum kişi bu ne ya bu ne saçma makale diyordu. Ücretsiz olarak en az 50.000 kelime referans makalesi hazırladım. 50.000 kelimelik hazırladığım maksimum 5000 i beğeniliyordu. Bir zaman sonra aklıma geldi ve hazırladığım makalelere özgünlük testi yapayım dedim. Nasıl bir sonuçla karşılaştığımı belki tahmin edersiniz. Referans makalesi olarak gönderdiğim makale üzerinden hakaret işitmişim ve hakaret eden kişi makalemi sitesinde yayınlamış. Bu hareketi yapan bir kişi de değildi. Tam olarak 3 günümü harcadım, özgünlük testleri ve iletişim kurmak için. Bazı arkadaşlarımız hiç cevap vermezken bazı arkadaşlarımız " Nolmuş yani 5 10 tl nin lafını mı yapıyorsun" tarzında dönüşler sağladı. O yüzden referans makalesi sunmaktan vazgeçtim ama şu anda farkettiğim kadarıyla tekrar referans makalesi sunmam gerekiyor.
  • 20-09-2021, 01:24:50
    #23
    EmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk başladığım sıralarda hem geçmiş referanslarımı gösteriyordum hem de istenirse ücretsiz makaleler hazırlıyordum. Bu şekilde yaklaşık 3 ay devam ettim. Geçmişte hazırladığım makalelere eski müşterilimiz bayılıyordu ve site hitlerinde elle tutulur bir artış alıyorlardı ama referans sunduğum kişi bu ne ya bu ne saçma makale diyordu. Ücretsiz olarak en az 50.000 kelime referans makalesi hazırladım. 50.000 kelimelik hazırladığım maksimum 5000 i beğeniliyordu. Bir zaman sonra aklıma geldi ve hazırladığım makalelere özgünlük testi yapayım dedim. Nasıl bir sonuçla karşılaştığımı belki tahmin edersiniz. Referans makalesi olarak gönderdiğim makale üzerinden hakaret işitmişim ve hakaret eden kişi makalemi sitesinde yayınlamış. Bu hareketi yapan bir kişi de değildi. Tam olarak 3 günümü harcadım, özgünlük testleri ve iletişim kurmak için. Bazı arkadaşlarımız hiç cevap vermezken bazı arkadaşlarımız " Nolmuş yani 5 10 tl nin lafını mı yapıyorsun" tarzında dönüşler sağladı. O yüzden referans makalesi sunmaktan vazgeçtim ama şu anda farkettiğim kadarıyla tekrar referans makalesi sunmam gerekiyor.
    Hocam anlamadığım bu kadar iyisiniz neden böyle oluyor ki?

    Acaba reklam sıkıntınız mı var? Tanınmıyor veya tanınamıyor musunuz? Ya da hep mi sorunlu müşterilere denk geliyorsunuz. Bu denli bir işleme tabii tutulmuş bir bireye ben bir tek onun aleyhine sadece işinde hakikaten iyi olmadığı izleniminde olduğum düşüncemi iletebilirim hocam.

    Bu tuhaf kaçtı biraz bana.
  • 20-09-2021, 01:32:12
    #24
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anlamadığım bu kadar iyisiniz neden böyle oluyor ki?

    Acaba reklam sıkıntınız mı var? Tanınmıyor veya tanınamıyor musunuz? Ya da hep mi sorunlu müşterilere denk geliyorsunuz. Bu denli bir işleme tabii tutulmuş bir bireye ben bir tek onun aleyhine sadece işinde hakikaten iyi olmadığı izleniminde olduğum düşüncemi iletebilirim hocam.

    Bu tuhaf kaçtı biraz bana.
    Reklam sıkıntım çok fazla var hocam. Maalesef bütçe ayıramıyorum. Müşterilerime sorunlu demek biraz saygısızlığa kaçabilir lakin gerçekten bazen sorunlu insanlar denk geliyor. İki farklı müşterimin söylediklerini ss olarak bırakıyorum hocam.

    Bu müşterimiz daha öncesinde birçok arkadaşımızla çalışmış. Sanırım hem r10 üzerinden birkaç kişiyle hem de farklı platformlardan. Emin değilim. Kimlerle çalıştığı konusunda da bilgim yok.

    Bu müşterimizin yazılarına yetişemiyordum ve kendisi için minik bir ekip kurmuştum zamanında. Ekip içerisindeki her arkadaşımız en az 2 yıllık yazar olduğunu belirtmişti ve bende sözlerine güvenerek anlaşmıştım. İlk içerik teslimatından sonra konuşmamızın bir kısmı. Ortalama olarak 1 yıl kadar önce geçti bu konuşma.
  • 20-09-2021, 01:36:08
    #25
    EmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam sıkıntım çok fazla var hocam. Maalesef bütçe ayıramıyorum. Müşterilerime sorunlu demek biraz saygısızlığa kaçabilir lakin gerçekten bazen sorunlu insanlar denk geliyor. İki farklı müşterimin söylediklerini ss olarak bırakıyorum hocam.

    Bu müşterimiz daha öncesinde birçok arkadaşımızla çalışmış. Sanırım hem r10 üzerinden birkaç kişiyle hem de farklı platformlardan. Emin değilim. Kimlerle çalıştığı konusunda da bilgim yok.

    Bu müşterimizin yazılarına yetişemiyordum ve kendisi için minik bir ekip kurmuştum zamanında. Ekip içerisindeki her arkadaşımız en az 2 yıllık yazar olduğunu belirtmişti ve bende sözlerine güvenerek anlaşmıştım. İlk içerik teslimatından sonra konuşmamızın bir kısmı. Ortalama olarak 1 yıl kadar önce geçti bu konuşma.
    Hocam çok tuhaf. Kaliteli müşterilerinizde var oysa ki. Şu anda ne durumda bu müşteriniz hocam?
  • 20-09-2021, 01:38:31
    #26
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok tuhaf. Kaliteli müşterilerinizde var oysa ki. Şu anda ne durumda bu müşteriniz hocam?
    Biriyle aktif olarak çalışmalarımız devam ediyor lakin verdiği sipariş miktarıyla maddi durumumu toparlayamıyorum. Maalesef ki daha fazlasına ihtiyacım var. Şu anda biraz eksideyim. Durumu toparladıktan sonra onunla çalışmaya devam edeceğim zaten.
  • 20-09-2021, 01:42:15
    #27
    EmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biriyle aktif olarak çalışmalarımız devam ediyor lakin verdiği sipariş miktarıyla maddi durumumu toparlayamıyorum. Maalesef ki daha fazlasına ihtiyacım var. Şu anda biraz eksideyim. Durumu toparladıktan sonra onunla çalışmaya devam edeceğim zaten.
    Hocam durum hakkında önerim arzu ederseniz takibe takip gibisinden işlemler ile kendinize belki sosyal medya da organik müşteriler bulabilirsiniz. Bir web sitesi sizi tanıtmak için hiç fena bir fikir değil. Ancak forumdan da bir şekilde yararlanmak gerekiyor da durum hakkında aklıma pek aydınlatıcı fikirler gelmiyor şu vakit.