Hocam ilk başladığım sıralarda hem geçmiş referanslarımı gösteriyordum hem de istenirse ücretsiz makaleler hazırlıyordum. Bu şekilde yaklaşık 3 ay devam ettim. Geçmişte hazırladığım makalelere eski müşterilimiz bayılıyordu ve site hitlerinde elle tutulur bir artış alıyorlardı ama referans sunduğum kişi bu ne ya bu ne saçma makale diyordu. Ücretsiz olarak en az 50.000 kelime referans makalesi hazırladım. 50.000 kelimelik hazırladığım maksimum 5000 i beğeniliyordu. Bir zaman sonra aklıma geldi ve hazırladığım makalelere özgünlük testi yapayım dedim. Nasıl bir sonuçla karşılaştığımı belki tahmin edersiniz. Referans makalesi olarak gönderdiğim makale üzerinden hakaret işitmişim ve hakaret eden kişi makalemi sitesinde yayınlamış. Bu hareketi yapan bir kişi de değildi. Tam olarak 3 günümü harcadım, özgünlük testleri ve iletişim kurmak için. Bazı arkadaşlarımız hiç cevap vermezken bazı arkadaşlarımız " Nolmuş yani 5 10 tl nin lafını mı yapıyorsun" tarzında dönüşler sağladı. O yüzden referans makalesi sunmaktan vazgeçtim ama şu anda farkettiğim kadarıyla tekrar referans makalesi sunmam gerekiyor.
Hocam anlamadığım bu kadar iyisiniz neden böyle oluyor ki?
Acaba reklam sıkıntınız mı var? Tanınmıyor veya tanınamıyor musunuz? Ya da hep mi sorunlu müşterilere denk geliyorsunuz. Bu denli bir işleme tabii tutulmuş bir bireye ben bir tek onun aleyhine sadece işinde hakikaten iyi olmadığı izleniminde olduğum düşüncemi iletebilirim hocam.
Bu tuhaf kaçtı biraz bana.