• 20-09-2021, 00:14:17
    #10
    Üzgünüm,
    Kendim için konuşayım. İş yapacağım kişinin profilinde -trade varsa çalışmak için 2 defa düşünürüm.
  • 20-09-2021, 00:29:05
    #11
    EmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. İçimi dökebileceğim tek yer burası ve bu yüzden başınızı ağrıttığım için özür dilerim.
    Rakiplerimden farklı ve daha kaliteli işler yapıyorum. Müşteriymiş gibi düşünüp o şekilde hizmet ayrıntılarını düzenliyorum veya yeni özellikler ekliyorum.
    Birçok rakibimin hazırladığı siparişleri görme imkanım oldu. Gerçekten bazıları ödeme yapılacak düzeyde bile değildi. Benimle çalışanların hemen hepsi çok memnun ve daha iyi yazdığımı söylüyorlar. Hatta bazı müşterilerimle çalışma konusunda ayrılacağımı belirttiğimde daha fazla verelim seninle çalışalım diyorlar. Ama müşteri bulurken çok fazla sorun yaşıyorum. Mesela referans sunmuyorum dediğim anda benden uzaklaşmaya başlıyorlar. Her zaman neden referans sunmadığımı anlatsam da bazıları olumlu dönüş yapıyor (100 kişiden 2 veya 3 kişi) bazıları cevap bile vermiyor. Ne yapmam gerekiyor gerçekten kararsızım. Hatta müsait olan bir arkadaşımız ile hayali bir sipariş üzerine görüşelim. Eksiklerimi belirtirse çok sevinirim. Gerçekten çaresizce ekrana bakmaktan çok yoruldum. Tavsiyelerinize, fikirlerinize ve iş tekliflerinize açığım.
    Bu forumda böyle ajitasyon sökmez.
    Sen sorumluluk ve disiplin sahibi bir adam değilsin.
    Aldığı işi yapmayan, verdiği sözü tutmayan bir adam elbette iş alamaz.
    Sen yeni özellikleri kaliteli işleri bırak önce verdiğin sözleri tut, aldığın işleri iyi kötü zamanında teslim et.
    8 makale yazımından itrader almışsın 2 tanesi negatif, insanlar sana nasıl güvensin?
    2 tane aldığı işi yapmadığını söyleyen insanların zamanını çaldığını söyleyen itraderın var ve insanlara referans da göstermiyorsun.
    İş alamaman çok normal.
    Ben de sana tek satır iş vermem.

    Bu kadar laf söyledikten sonra eğer kendini ve işini düzeltmek istiyorsan diye de önerilerimi söyleyeyim.
    İlk yapman gereken önce iş sonra ödeme şeklinde çalışmaya başlaman.
    Kimse o negatif itraderlardan sonra sana ödeme yapıp iş teslim etmez.
    Yani ya önce iş sonra ödeme şeklinde çalışmaya başla ya da hazır makale paketleri yazıp satarak pozitif itrader toplamaya çalış.
    Referans isteyenler için de çeşitli sektörlerde referans makaleler yazıp kendi bloğunda yayınla ve isteyenlere göster.
    Hatta boş vaktin çoksa ve kendine güveniyorsan, forumda beklemek yerine senden referans isteyenlere ücretsiz 500 kelime makale yaz hediye et, sana referans müşteriye güven olsun.
    Hepsinden önemlisi de aldığın işleri özenli, zamanında ve eksiksiz yaparak pozitif itrader toplamaya başla.
    O negatif itraderlar gerilerde kalmadığı sürece iş alma şansın yok.
    Bu forumda tonla makale yazan adam varken senin gibi negatif itraderlı ve disiplinsiz çalıştığı itraderlarına yansımış adama kimse iş vermez.
  • 20-09-2021, 00:33:18
    #12
    2 adet aldığım negatif trade konusunun ayrıntılarına inersek çıkamayacağımıza eminim. Son trade'de Halil hocam kendince haklı ve ben kendimce haklıyım. Daha önceki negatif trade için de açtığım konuların tarihine bakarak bilgisayarımda oluşan sorundan dolsyı iş yapamıyordum. Bunu belirtmeme rağmen yargısız infaz yaptı diyebilirim. Her iki negatif trade veren hocamıza da saygım sonsuzdur. Ödeme konusunda zaten hali hazırda olarak iş öncesi ödeme diye tutturmuyorum kimseye. İş öncesi ödeme veya yarı yarıya demiyorum. Sadece isteklerimi sunuyorum, orta yolds buluşuyoruz.
  • 20-09-2021, 00:35:21
    #13
    TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence boş zamanınızda blog yazabilirsiniz. Referans istiyenler de içeriklerinizi okuyarak fikir edinebilir.
    Siz ve diğer hocamızın verdiği aynı tavsiyeyi not aldım hocam. En kısa süre içerisinde çalışma yapacağım bu konuda
  • 20-09-2021, 00:44:31
    #14
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda böyle ajitasyon sökmez.
    Sen sorumluluk ve disiplin sahibi bir adam değilsin.
    Aldığı işi yapmayan, verdiği sözü tutmayan bir adam elbette iş alamaz.
    Sen yeni özellikleri kaliteli işleri bırak önce verdiğin sözleri tut, aldığın işleri iyi kötü zamanında teslim et.
    8 makale yazımından itrader almışsın 2 tanesi negatif, insanlar sana nasıl güvensin?
    2 tane aldığı işi yapmadığını söyleyen insanların zamanını çaldığını söyleyen itraderın var ve insanlara referans da göstermiyorsun.
    İş alamaman çok normal.
    Ben de sana tek satır iş vermem.

    Bu kadar laf söyledikten sonra eğer kendini ve işini düzeltmek istiyorsan diye de önerilerimi söyleyeyim.
    İlk yapman gereken önce iş sonra ödeme şeklinde çalışmaya başlaman.
    Kimse o negatif itraderlardan sonra sana ödeme yapıp iş teslim etmez.
    Yani ya önce iş sonra ödeme şeklinde çalışmaya başla ya da hazır makale paketleri yazıp satarak pozitif itrader toplamaya çalış.
    Referans isteyenler için de çeşitli sektörlerde referans makaleler yazıp kendi bloğunda yayınla ve isteyenlere göster.
    Hatta boş vaktin çoksa ve kendine güveniyorsan, forumda beklemek yerine senden referans isteyenlere ücretsiz 500 kelime makale yaz hediye et, sana referans müşteriye güven olsun.
    Hepsinden önemlisi de aldığın işleri özenli, zamanında ve eksiksiz yaparak pozitif itrader toplamaya başla.
    O negatif itraderlar gerilerde kalmadığı sürece iş alma şansın yok.
    Bu forumda tonla makale yazan adam varken senin gibi negatif itraderlı ve disiplinsiz çalıştığı itraderlarına yansımış adama kimse iş vermez.

    Dur hocam adam öldü daha vurma.
  • 20-09-2021, 00:46:44
    #15
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda böyle ajitasyon sökmez.
    Sen sorumluluk ve disiplin sahibi bir adam değilsin.
    Aldığı işi yapmayan, verdiği sözü tutmayan bir adam elbette iş alamaz.
    Sen yeni özellikleri kaliteli işleri bırak önce verdiğin sözleri tut, aldığın işleri iyi kötü zamanında teslim et.
    8 makale yazımından itrader almışsın 2 tanesi negatif, insanlar sana nasıl güvensin?
    2 tane aldığı işi yapmadığını söyleyen insanların zamanını çaldığını söyleyen itraderın var ve insanlara referans da göstermiyorsun.
    İş alamaman çok normal.
    Ben de sana tek satır iş vermem.

    Bu kadar laf söyledikten sonra eğer kendini ve işini düzeltmek istiyorsan diye de önerilerimi söyleyeyim.
    İlk yapman gereken önce iş sonra ödeme şeklinde çalışmaya başlaman.
    Kimse o negatif itraderlardan sonra sana ödeme yapıp iş teslim etmez.
    Yani ya önce iş sonra ödeme şeklinde çalışmaya başla ya da hazır makale paketleri yazıp satarak pozitif itrader toplamaya çalış.
    Referans isteyenler için de çeşitli sektörlerde referans makaleler yazıp kendi bloğunda yayınla ve isteyenlere göster.
    Hatta boş vaktin çoksa ve kendine güveniyorsan, forumda beklemek yerine senden referans isteyenlere ücretsiz 500 kelime makale yaz hediye et, sana referans müşteriye güven olsun.
    Hepsinden önemlisi de aldığın işleri özenli, zamanında ve eksiksiz yaparak pozitif itrader toplamaya başla.
    O negatif itraderlar gerilerde kalmadığı sürece iş alma şansın yok.
    Bu forumda tonla makale yazan adam varken senin gibi negatif itraderlı ve disiplinsiz çalıştığı itraderlarına yansımış adama kimse iş vermez.
    Biraz sert bir üslup kullansanız da söylediklerinizde haklısınız. Tavsiyelerinizi not alıyorum, değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.
  • 20-09-2021, 00:47:24
    #16
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda böyle ajitasyon sökmez.
    Sen sorumluluk ve disiplin sahibi bir adam değilsin.
    Aldığı işi yapmayan, verdiği sözü tutmayan bir adam elbette iş alamaz.
    Sen yeni özellikleri kaliteli işleri bırak önce verdiğin sözleri tut, aldığın işleri iyi kötü zamanında teslim et.
    8 makale yazımından itrader almışsın 2 tanesi negatif, insanlar sana nasıl güvensin?
    2 tane aldığı işi yapmadığını söyleyen insanların zamanını çaldığını söyleyen itraderın var ve insanlara referans da göstermiyorsun.
    İş alamaman çok normal.
    Ben de sana tek satır iş vermem.

    Bu kadar laf söyledikten sonra eğer kendini ve işini düzeltmek istiyorsan diye de önerilerimi söyleyeyim.
    İlk yapman gereken önce iş sonra ödeme şeklinde çalışmaya başlaman.
    Kimse o negatif itraderlardan sonra sana ödeme yapıp iş teslim etmez.
    Yani ya önce iş sonra ödeme şeklinde çalışmaya başla ya da hazır makale paketleri yazıp satarak pozitif itrader toplamaya çalış.
    Referans isteyenler için de çeşitli sektörlerde referans makaleler yazıp kendi bloğunda yayınla ve isteyenlere göster.
    Hatta boş vaktin çoksa ve kendine güveniyorsan, forumda beklemek yerine senden referans isteyenlere ücretsiz 500 kelime makale yaz hediye et, sana referans müşteriye güven olsun.
    Hepsinden önemlisi de aldığın işleri özenli, zamanında ve eksiksiz yaparak pozitif itrader toplamaya başla.
    O negatif itraderlar gerilerde kalmadığı sürece iş alma şansın yok.
    Bu forumda tonla makale yazan adam varken senin gibi negatif itraderlı ve disiplinsiz çalıştığı itraderlarına yansımış adama kimse iş vermez.
    EmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet aldığım negatif trade konusunun ayrıntılarına inersek çıkamayacağımıza eminim. Son trade'de Halil hocam kendince haklı ve ben kendimce haklıyım. Daha önceki negatif trade için de açtığım konuların tarihine bakarak bilgisayarımda oluşan sorundan dolsyı iş yapamıyordum. Bunu belirtmeme rağmen yargısız infaz yaptı diyebilirim. Her iki negatif trade veren hocamıza da saygım sonsuzdur. Ödeme konusunda zaten hali hazırda olarak iş öncesi ödeme diye tutturmuyorum kimseye. İş öncesi ödeme veya yarı yarıya demiyorum. Sadece isteklerimi sunuyorum, orta yolds buluşuyoruz.

    O sayfaya giren okumadan çıkar gider. Aşırı uzun ve yorucu. Bir tasarımcıya konu tasarımı yaptırın.
  • 20-09-2021, 00:49:04
    #17
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sayfaya giren okumadan çıkar gider. Aşırı uzun ve yorucu. Bir tasarımcıya konu tasarımı yaptırın.
    En son aldığım negatif trade de konu tasarımı işinden çıktı zaten. Halil Hocam gerçekten mükemmel bir tasarım yapmıştı lakin kendi hatalarımdan dolayı şu anda o tasarımı kullanamamaktayım.
  • 20-09-2021, 00:53:46
    #18
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dur hocam adam öldü daha vurma.
    Doğruları direk söylemek lazım.
    Çözüme ulaşmanın tek yolu doğru tespitler yapmaktır.
    Acıtsa da kırıcı da olsa doğruları konuşmak en iyisi.
    Çözümün ne olduğu açık, şimdi hatalarını düzeltmek için vakit ve çaba harcaması ve tekrar hata yapmaması gerekiyor.