2 adet aldığım negatif trade konusunun ayrıntılarına inersek çıkamayacağımıza eminim. Son trade'de Halil hocam kendince haklı ve ben kendimce haklıyım. Daha önceki negatif trade için de açtığım konuların tarihine bakarak bilgisayarımda oluşan sorundan dolsyı iş yapamıyordum. Bunu belirtmeme rağmen yargısız infaz yaptı diyebilirim. Her iki negatif trade veren hocamıza da saygım sonsuzdur. Ödeme konusunda zaten hali hazırda olarak iş öncesi ödeme diye tutturmuyorum kimseye. İş öncesi ödeme veya yarı yarıya demiyorum. Sadece isteklerimi sunuyorum, orta yolds buluşuyoruz.