• 17-09-2021, 14:58:45
    #10
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle şey olmaz ki, beğenirsem para veririm mantığına kimse makale yazmaz
    yazılır hocam yazılır. para olmayınca parayı elinde bulunduran güçlü oluyor. kapitalizm deniyor sanırım buna. neyse. konu dışına çıkmayalım. konu sahibi arkadaşım kusura bakma.
  • 17-09-2021, 14:58:54
    #11
    Arkadaş tepkisinde haklı ben bir sorun görmedim.
  • 17-09-2021, 15:00:01
    #12
    DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet iki tarafta kendince haklı. Karşı taraf bir tık daha haklı. Ama.. Ticaret olduğu için bunu dile getirmemesi gerekiyordu.
    AirPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam konu öyle değil. makale yazarı makaleyi yazacak. yazdıktan sonra müşteriye iletecek. müşteride kendi müşterisine iletecek. en son müşteri onaylarsa ödeme yapacak onaylamazsa yapmayacak.
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle şey olmaz ki, beğenirsem para veririm mantığına kimse makale yazmaz
    Yani konunun yorumunda da belirttim, 5TL lik makaleye gerekirse 50TL vereceğiz. Kimseye zorla yazdırmıyoruz. Ona göre kabul etmesi gerekiyor zaten
  • 17-09-2021, 15:00:32
    #13
    İki tarafta tam olarak haklı değil gibi hocam yanlış anlamayın.
  • 17-09-2021, 15:00:53
    #14
    AirPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam konu öyle değil. makale yazarı makaleyi yazacak. yazdıktan sonra müşteriye iletecek. müşteride kendi müşterisine iletecek. en son müşteri onaylarsa ödeme yapacak onaylamazsa yapmayacak.



    güzel olaymış, yazar kafa yorup emek verip, müşteriye iletecek, o da müşterisine iletecek o da müşterisine sonra diğer müşteriye pardon müşteri fazla oldu sanırım ama zaten fazlaymış neyse nihayetinde yazar birinin kabul edip kullanmadan ödeme yapmasını umut edecek




    not: birşey alıp satmıyorum uzun zamandır gördüğüm en ilginç yakınma konusu o yüzden yazdım
  • 17-09-2021, 15:02:05
    #15
    İki taraf kendince haklı.
  • 17-09-2021, 15:03:37
    #16
    iyisite.NET
    1 adet makale örneği istenir.

    Yazarın kalemi tatmin ediyorsa devam edilir.

    Eğer gerçekten yazarın makalesi tutarsız ise ödeme dahi yapılmaz. ( Ki öyle bir yazar olacağını düşünmüyorum )
    Eğer yazarın kalemi güzel ama sizi tam olarak memnun etmedi ise o makalenin ödemesi yapılır lakin devam edilmez.

    Ama günlerce makale yazılması istenmeden önce bir kaç makalelik deneme çalışması yapılabilir.
  • 17-09-2021, 15:03:59
    #17
    Mesela ben tasarım yaptırsam, site kodlatsam ve beğenmezsem ödeme yapmayacağım desem?

    Olay sizin beğenip beğenmemeniz değil ki, yapılan işin ne olduğu fark etmez vakit gidiyor sonuçta. Ha siz bunu en başta belirtmişsiniz, bunu kabul eden varsa o da onun… tercihi.
  • 17-09-2021, 15:04:26
    #18
    DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet iki tarafta kendince haklı. Karşı taraf bir tık daha haklı. Ama.. Ticaret olduğu için bunu dile getirmemesi gerekiyordu.
    AirPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam konu öyle değil. makale yazarı makaleyi yazacak. yazdıktan sonra müşteriye iletecek. müşteride kendi müşterisine iletecek. en son müşteri onaylarsa ödeme yapacak onaylamazsa yapmayacak.
    Iraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş tepkisinde haklı ben bir sorun görmedim.
    Can_2020 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki tarafta tam olarak haklı değil gibi hocam yanlış anlamayın.
    bloods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olaymış, yazar kafa yorup emek verip, müşteriye iletecek, o da müşterisine iletecek o da müşterisine sonra diğer müşteriye pardon müşteri fazla oldu sanırım ama zaten fazlaymış neyse nihayetinde yazar birinin kabul edip kullanmadan ödeme yapmasını umut edecek
    not: birşey alıp satmıyorum uzun zamandır gördüğüm en ilginç yakınma konusu o yüzden yazdım
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki taraf kendince haklı.
    Yani anlamadığınız olay ben arkadaşa yazmadım, BOLD karakterle bunu belirttim. Bunu kabul edip yazacak profesyonel bir yazar arıyorum. Kabul etmeyenlere saygım sonsuz. Ama ben bana göre olmayan bir ilan sahibine yazıpta hakaret etmem. Nasıl hak buluyorsunuz anlamıyorum