AirPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam konu öyle değil. makale yazarı makaleyi yazacak. yazdıktan sonra müşteriye iletecek. müşteride kendi müşterisine iletecek. en son müşteri onaylarsa ödeme yapacak onaylamazsa yapmayacak.



güzel olaymış, yazar kafa yorup emek verip, müşteriye iletecek, o da müşterisine iletecek o da müşterisine sonra diğer müşteriye pardon müşteri fazla oldu sanırım ama zaten fazlaymış neyse nihayetinde yazar birinin kabul edip kullanmadan ödeme yapmasını umut edecek




not: birşey alıp satmıyorum uzun zamandır gördüğüm en ilginç yakınma konusu o yüzden yazdım