Evet iki tarafta kendince haklı. Karşı taraf bir tık daha haklı. Ama.. Ticaret olduğu için bunu dile getirmemesi gerekiyordu.
yok hocam konu öyle değil. makale yazarı makaleyi yazacak. yazdıktan sonra müşteriye iletecek. müşteride kendi müşterisine iletecek. en son müşteri onaylarsa ödeme yapacak onaylamazsa yapmayacak.
Öyle şey olmaz ki, beğenirsem para veririm mantığına kimse makale yazmaz
Yani konunun yorumunda da belirttim, 5TL lik makaleye gerekirse 50TL vereceğiz. Kimseye zorla yazdırmıyoruz. Ona göre kabul etmesi gerekiyor zaten