
Eğer burada haksız bir trade varsa öncelikle bunun silinmesi için kanıtlarınızla beraber
Haksız i-Trader Bildirme Başlığı - R10.net buraya konu açarsanız gereken yapılır.
Ek olarak eski yeni üye farketmez öyle durumda -trade hakkınız var.Haklı mazeretleri yoksa ben acımam direk -trade atarım sizin yerinize olsam.
Son olarak bu açık artırma konularında dolandrılma olayları çok oluyor ve genelde de dışarıdan kişiler numaraları alıp milleti tuzaga düşürüyor.Zaten bu açık artırma konularının r10 üyesi olmayana ************** konusu hariç faydası yok.Konuyu açana da faydası yok.Açık artırma konuları bence sadece üyelere özel olsun ve r10 dışı kimse bu konulara erişemesin.Forum için bence daha iyi olur.Tabi takdir yönetimin.
@Yeniceri; .