• 03-09-2021, 23:06:51
    #19

    Eğer burada haksız bir trade varsa öncelikle bunun silinmesi için kanıtlarınızla beraber
    Haksız i-Trader Bildirme Başlığı - R10.net buraya konu açarsanız gereken yapılır.
    Ek olarak eski yeni üye farketmez öyle durumda -trade hakkınız var.Haklı mazeretleri yoksa ben acımam direk -trade atarım sizin yerinize olsam.
    Son olarak bu açık artırma konularında dolandrılma olayları çok oluyor ve genelde de dışarıdan kişiler numaraları alıp milleti tuzaga düşürüyor.Zaten bu açık artırma konularının r10 üyesi olmayana ************** konusu hariç faydası yok.Konuyu açana da faydası yok.Açık artırma konuları bence sadece üyelere özel olsun ve r10 dışı kimse bu konulara erişemesin.Forum için bence daha iyi olur.Tabi takdir yönetimin.
    @Yeniceri; .
  • 03-09-2021, 23:07:36
    #20
    celal1387 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Platin üyeliğin de bir anlamı kalmadı güvenilirlik konusunda yani?
    180 verir 1800 dolandırır
  • 03-09-2021, 23:13:35
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Eğer burada haksız bir trade varsa öncelikle bunun silinmesi için kanıtlarınızla beraber
    Haksız i-Trader Bildirme Başlığı - R10.net buraya konu açarsanız gereken yapılır.
    Ek olarak eski yeni üye farketmez öyle durumda -trade hakkınız var.Haklı mazeretleri yoksa ben acımam direk -trade atarım sizin yerinize olsam.
    Son olarak bu açık artırma konularında dolandrılma olayları çok oluyor ve genelde de dışarıdan kişiler numaraları alıp milleti tuzaga düşürüyor.Zaten bu açık artırma konularının r10 üyesi olmayana ************** konusu hariç faydası yok.Konuyu açana da faydası yok.Açık artırma konuları bence sadece üyelere özel olsun ve r10 dışı kimse bu konulara erişemesin.Forum için bence daha iyi olur.Tabi takdir yönetimin.
    @Yeniceri; .
    Öneri ve detaylar için teşekkür ederim.
    Haksız trade konusuna şikayetimi ilettim, sıra gelince düzenleyeceklerdir diye düşünüyorum.
    Üyelikleri eski olunca ve daha önce -trade yemediklerini görünce açıkcası kıyamadım, güzel bir profil benim yüzümden kirlensin istemedim o yüzden kullanmadım.
    Bence'de açık arttırma konuları sadece üyelere özel olmalıı.
  • 03-09-2021, 23:13:04
    #22
    Ananas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öneri ve detaylar için teşekkür ederim.
    Haksız trade konusuna şikayetimi ilettim, sıra gelince düzenleyeceklerdir diye düşünüyorum.
    Üyelikleri eski olunca ve daha önce -trade yemediklerini görünce açıkcası kıyamadım, güzel bir profil benim yüzümden kirlensin istemedim o yüzden kullanmadım.
    Bence açık arttırma konuları sadece üyelere özel olmalıı.
    Size kalmış.Ek olarak konunuzu baltalayacak mesajları da report edebilirsiniz.Gerek görülürse o mesajlar silinir.
    Platin üye de olsanız daha önceki olaylardan dolayı insanlar ister istemez kuşkuya düşebilir .Ürün elden teslim edilir yazın.İsteyen gelip alır ya da havuz sistemi olan sitelere ürünü koyarsınız kişi ordan ürünü alır .Onay verir ve site paranızı hesabınıza yatırır.İki taraflı güven sorununu da bu şekilde bazı ticaretlerde aşabilirsiniz.Bu yazdıklarım bir öneridir.Uygulayıp uygulamamak size kalmış.
    İyi forumlar.
  • 03-09-2021, 23:13:11
    #23
    Hocam geçmiş olsun.
    Şahsen bende 5 trade ve 1 aylık üyeliğimi geçirdim. R10'da yeni yeni sayılabilirim.
    Bende çok fazla iş fırsatı kaçırdım bu yüzden.
    Adama 5000TL teklif ediyorum bir konu hakkında piyasaya göre çok uygun bir fiyattı.
    Adam gelmiş bana önce iş sonra parayı atarım diyor. Hocam 5K'lık iş öğrenci adamım ben.
    Öğrenciye bile bunu yapacak kadar düşen insanlar var maalesef. Bari istemiyorsan istemiyor de oyalama.
    Haklısınız valla size katılıyorum.
  • 03-09-2021, 23:15:49
    #24
    Hocam burada size do-landırıcı denmesi tamamen size haksızlık ama size do-landırıcı diyen insanları da çok suçlu bulamıyorum. İnsanların canı o kadar yandı ki bu konudan, artık güvenemiyorlar. Burada bu duruma gelmemizi sağlayan kanı bozuk do-landırıcıların...
  • 03-09-2021, 23:26:04
    #25
    valla hocam Allah sabır versin ben olsam kafayı yerdim ama keşke altına not düşseydin yurtdışı diye insanlık hali unutulur sorun olmaz
  • 03-09-2021, 23:27:08
    #26
    Üyeliği durduruldu
    yemlihakaraygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam Allah sabır versin ben olsam kafayı yerdim ama keşke altına not düşseydin yurtdışı diye insanlık hali unutulur sorun olmaz
    Hocam zaten her yere yazmıştım Yurt dışı olduğunu yazdığım halde yaşandı bunlar...
  • 03-09-2021, 23:35:44
    #27
    3-4 aylık uyeyken bir arkadaş ile 4 bine site için anlaşmıştık, sitenin her şeyini transfer ettikten sonra ödeme aldı. Güvenmisti sağolsun. Burdan ona selamlar 👏