Ananas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneri ve detaylar için teşekkür ederim.
Haksız trade konusuna şikayetimi ilettim, sıra gelince düzenleyeceklerdir diye düşünüyorum.
Üyelikleri eski olunca ve daha önce -trade yemediklerini görünce açıkcası kıyamadım, güzel bir profil benim yüzümden kirlensin istemedim o yüzden kullanmadım.
Bence açık arttırma konuları sadece üyelere özel olmalıı.
Size kalmış.Ek olarak konunuzu baltalayacak mesajları da report edebilirsiniz.Gerek görülürse o mesajlar silinir.
Platin üye de olsanız daha önceki olaylardan dolayı insanlar ister istemez kuşkuya düşebilir .Ürün elden teslim edilir yazın.İsteyen gelip alır ya da havuz sistemi olan sitelere ürünü koyarsınız kişi ordan ürünü alır .Onay verir ve site paranızı hesabınıza yatırır.İki taraflı güven sorununu da bu şekilde bazı ticaretlerde aşabilirsiniz.Bu yazdıklarım bir öneridir.Uygulayıp uygulamamak size kalmış.
İyi forumlar.