Hocam geçmiş olsun.
Şahsen bende 5 trade ve 1 aylık üyeliğimi geçirdim. R10'da yeni yeni sayılabilirim.
Bende çok fazla iş fırsatı kaçırdım bu yüzden.
Adama 5000TL teklif ediyorum bir konu hakkında piyasaya göre çok uygun bir fiyattı.
Adam gelmiş bana önce iş sonra parayı atarım diyor. Hocam 5K'lık iş öğrenci adamım ben.
Öğrenciye bile bunu yapacak kadar düşen insanlar var maalesef. Bari istemiyorsan istemiyor de oyalama.
Haklısınız valla size katılıyorum.