
4.dozu da oldum

(bununla birlikte 2 doz Snovac 2 doz BionTech olmuş oldum, 2 dozda Spuntik olup seriyi tamamlayacağım
)
11
●367
Ben henüz birinci oldum ve ikinci için verilen tarihi bekliyorum ama biraz mecburiyetten oluyorum ve üçüncü bile düşünmüyorum İnsan korkuyor