4.doz aşı oldum
11
●367
- 17-08-2021, 17:32:09ne alaka hocam?crazykanka61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağlık personeliyim en riskli meslekler arasında yer alıyorum ve hastayla birebir temasım mevcut, yaptırmak isteyip istememek size kalmış ama aşıların üzün süre koruyuculuğu yok ben aşı olarak koruyuculuk süresini arttırıyorum. Şuana kadar da hiç covid geçirmedim.